חדשות בארץ

גולשת בפייסבוק: "תראו כמה חשוב לנפות קמח"

הגולשת, שנתקלה במהלך פעולת ניפוי הקמח בתולעת, מיהרה לפרסם את התמונה ולהזהיר נשים אחרות לנפות את הקמח שבו הן משתמשות. תגובות הגולשות לא אחרו לבוא

  • ו' אלול התשע"ד
אא

גולשת ברשת החברתית פייסבוק, בשם אורטל טפירו, פרסמה לאחרונה תמונה, בה נראית בבירור תולעת לבנה, כשהיא "שוחה" בתוך נפה של קמח. לתמונה הוסיפה טפירו את הכיתוב: "תראו כמה חשוב לנפות קמח". זאת, לאחר שאת התולעת מצאה בתוך הנפה, בשעה שניפתה קמח.

הדים חיוביים ותגובות תמיכה בטפירו, מצד גולשות אחרות, לא איחרו להגיע, והן היו רבות. כך למשל, התבטאה אחת הגולשות באומרה ש"זה מזעזע, פשוט כך. איזה מזל שאנחנו מנפים, זה ממש מגעיל. האמת אם אני מנפה ויוצא לי דבר כזה – אני נגעלת וזורקת". גם גולשת אחרת, כתבה: "אמנם איני דתייה אך מאז שאחותי חזרה בתשובה והראתה לי כמה חשוב לנפות אני מאז רק מנפה... אשרייך שהראית לנשים שלא מבינות כמה חשוב לנפות".

התולעת בקמח. חשוב לנפות התולעת בקמח. חשוב לנפות

כאמור, היו שהציעו גם עצות לייעול. "לשים במקרר את הקמח", או "לנפות רק בנפת משי. אני ניפיתי בנפה רגילה עד לא מזמן, ואז היה לי קמח עם תולעים שחורות קטנות בגודל של גרגיר והן עברו בנפה, ואז ראיתי בקערה משהו זז...". מספר גולשות אחרות הציעו לרכוש נפת משי חשמלית כדי להקל על תהליך הניפוי ולקצר אותו. "אם את משתמשת המון בקמח שווה לקנות נפה חשמלית, וחשוב מאוד לנפות...", ייעצה אחת.

אולם, על דבר אחד כולן היו תמימות דעים: חשוב לנפות את הקמח לפני השימוש. "אני מנפה, ולא אוכלת שום מאפה ללא ניפוי", סיכמה את הדברים אחת הגולשות. "אני מנפה קבוע שני קילו, מכניסה לשקית גדולה ונקייה ולמקפיא. ככה תמיד יש לי קמח מנופה. גם יוצא יותר אווירירי, גם נקי וגם כשר..." 

עוד על ניפוי קמח באתר הידברות

תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה