חדשות בארץ

ישראלי נפצע מנפילת פצמ"ר ברמת הגולן

הבוקר (רביעי) הונחו חקלאים מרמת הגולן להתרחק משטחים שסמוכים לגדר, בעקבות חשש לזליגת אש מסוריה. לפני שעה קלה נפלו פצצות מרגמה בשטח ישראל, אדם אחד נפצע בינוני-קשה

אא

בישראל חוששים מזליגת אש מסוריה - בעקבות קרבות עזים שמתחוללים סמוך לגבול. הבוקר (רביעי) נשמעו קולות נפץ רמים ועשן נראה מיתמר, לפיכך הונחו חקלאים מרמת הגולן לעזוב את המקום ולא להתקרב לשטחים הסמוכים לגדר.

תושבי עין זיוון שרגילים לשמוע קולות נפץ, דיווחו שהבוקר נשמע היה כאילו הירי מתרחש בתוך הקיבוץ עצמו. קולות הנפץ העזים נשמעו היטב ברמת הגולן ובאצבע הגליל, כתוצאה מהקרבות הקשים שמתחוללים באזור קוניטרה שבצד הסורי של הגבול. כעת מתקבל דיווח על ישראלי שנפצע באורח בינוני-קשה, מנפילת פצצת מרגמה ברמת הגולן. הוא פונה במסוק לבית החולים.

בשעות הבוקר המוקדמות תקפו המורדים את האזור ברמת הגולן שנמצא בשליטה סורית, כתוצאה מכך נפלו בשטח ישראל שלוש פצצות מרגמה, ומצטרפות לאלו שנפלו במקום לפני שלושה ימים, באזור אלוני הבשן.

בשבועות האחרונים נורו רקטות מספר פעמים מתוך סוריה לשטח ישראל. ב"ה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לא ברור האם כל הירי הוא זליגה, או מכוון. רמת הכוננות במקום עלתה.

תגיות:פצמ"רסוריהרמת הגולן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה