חדשות בארץ

רקע לאומני: ערבים נעצרו בחשד לתקיפת צעיר חרדי

בתום חקירה סמויה עצרה המשטרה שני נערים ערבים בחשד שתקפו צעיר חרדי ביפו. על פי החשד, הם ירקו עליו, היכו אותו, דחפו אותו ולקחו את כובעו. מצלמות אבטחה סייעו במעצרם

אא

 

הותקף ביציאה מבית הכנסת. אילוסטרציה: פלאש 90 הותקף ביציאה מבית הכנסת. אילוסטרציה: פלאש 90

משטרת מרחב יפתח עצרה שני נערים ערבים בחשד לתקיפת צעיר חרדי ביפו. במקביל ממשיכה המשטרה לחפש אחר חשוד שלישי במעורבות בתקיפה. הבוקר ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם של שני החשודים.    

מקרה התקיפה התרחש, על פי החשד, במוצאי שבת שעברה, עת שהצעיר החרדי יצא מבית כנסת ביפו לכיוון ביתו, ואז הותקף על ידי שלושה נערים. הללו קיללו אותו, ירקו עליו, היכו אותו ואף לקחו את מגבעתו. בעקבות האירוע פתחה משטרת מרחב יפתח בחקירה סמויה שהובילה לתפיסתם ומעצרם. ההחלטה לבצע חקירה סמויה התקבלה בכדי למנוע התלהמות בין ערבים ויהודים, טרם פענוח המקרה.  

צילומים של מצלמות אבטחה סייעו להתחקות אחר זהות החשודים ואף לאתר את המקום שבו הושלך כובע המגבעת של הצעיר החרדי. כאמור שניים מהם נעצרו, הודו במיוחס להם וציינו בחקירתם כי בשעת המעשה היו נתונים תחת השפעת אלכוהול.

יצוין כי מפקד מחוז תל אביב במשטרה ניצב בנצי סאו, הנחה לטפל ביד קשה נגד כל ביטויים של אירועים לאומניים, זאת על רקע המתיחות הגואה ביחסים שבין יהודים לערבים בתקופת מבצע "צוק איתן" בעזה. 

תגיות:תקיפהאדם חרדיהתבוללות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה