חדשות בארץ

ליברמן: "נחזיר את דף והנייה כגופות"

לדברי ליברמן, ישראל לא תקבל שום מתווה ללא החזרת גופות החיילים אורון שאול והדר גולדין הי"ד. הם חייבים להבין שבמידה ולא יסכימו, הם יקבלו בחזרה את הגופות של מוחמד דף, איסמעיל הנייה ושל בכירים נוספים ברצועת עזה"

אא
הלילה בחצות עתיד לפוג תוקפה של הפסקת האש. חברי המשלחת הישראלית שבו לקהיר להמשך דיונים אודות תנאי הרגיעה ארוכת הטווח, אך שר החוץ, אביגדור ליברמן, אינו מקבל את התנאים שמוצעים על שולחן השיחות בקהיר.
הבוקר (רביעי) בפגישה עם ראשי רשויות במועצה האזורית חוף אשקלון, אמר ליברמן שישראל לא תקבל שום מתווה ללא החזרת גופות החיילים אורון שאול והדר גולדין הי"ד.
 "אם בצד השני לא מקבלים את זה ולא יהיו מוכנים במסגרת ההסדרה להחזיר את הגופות, הם חייבים להבין שהם יקבלו בחזרה את הגופות של מוחמד דף, איסמעיל הנייה ושל בכירים נוספים ברצועת עזה", איים השר. "לא נקבל שום מתווה, שום הסדר בלי שגופות החיילים חוזרות למדינת ישראל".
במקרה של קריסת הפסקת האש הנוכחית, לדעת ליברמן יש ללכת להכרעה צבאית. "העמדה הברורה שלי ושל חברי הייתה מההתחלה שצריך הכרעה, זו המטרה העיקרית כדי למנוע את המבצע הבא. מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה מלחמת התשה, כפי שאף מדינה אחרת לא יכולה, לכן אנחנו חייבים הכרעה גם במחיר של הסלמה. אם הפסקת האש תלך לקריסה לא צריך לאיים יותר, צריך לקחת את היוזמה לידינו גם במחיר של הסלמה משמעותית ולגמור את הסיפור בזמן הקצר ביותר. בלי שניפטר מחמאס, לא נוכל להתקדם להסדר מניח את הדעת - לא ביטחוני ולא מדיני".
דובר חמאס, סאמי אבו זוהרי, הגיב לדברי שר החוץ אביגדור ליברמן, שקרא לחמאס להחזיר את גופות החיילים - ולא ישראל "תחזיר את גופות מוחמד דף ואיסמעיל הנייה", ואמר כי "האיומים שלו מגוחכים. עדיף לישראלים שישתיקו אותו".
תגיות:אביגדור ליברמןחמאסחטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה