חדשות בארץ

כך יוצרים הסתה: פרסומים כוזבים אודות הסיבה לאי הופעת שרית חדד בפני חיילים

מח"ט גבעתי, אל"מ עופר וינטר, התפרסם בזכות אמירותיו חדורות האמונה, וספג ביקורות רבות. הבוקר נראה שזימן סיבה נוספת לשערורייה, בכך שדחה הופעה בהתנדבות של הזמרת שרית חדד בפני חיילי החטיבה. כעת מתבררת הסיבה

אא

שמו של מח"ט גבעתי, אל"מ עופר וינטר, עלה לכותרות בחודש האחרון ועורר סערות לא מועטות בעקבות מעשיו יוצאים הדופן – לפחות במערכה הצבאית. זה החל באיגרת חיזוק רוחנית ששלח לחייליו לפני שיצאו לרצועת עזה, וגרם לביקורת כלפיו, על תשומת לב להשקפתו האישית, במצב של מבצע צבאי. גם בהמשך צוטט וינטר בציטוטים רוחניים נוספים, והפך לסמל יוצא דופן בקרב לובשי המדים.

הבוקר (שני) השתרבב שמו של אל"מ וינטר, לסיפור נוסף שיצר שערורייה. הזמרת שרית חדד לא תופיע בפני חיילי גבעתי באירוע של החטיבה, משום שהיא אישה. את הצעתה של חדד להופעה ללא כל תשלום, דחה וינטר, בטענה שאינו רוצה להכעיס את החיילים הדתיים. לדבריו, באירועים קודמים שנערכו בחטיבה, הופיעו נשים, ובכך מנעו מחיילים דתיים ליטול חלק באירוע. עוד נאמר שבשל כך, ייאלצו להזמין את הזמר משה פרץ ולשלם לו סכומי כסף גבוהים.

מספר שעות לאחר שהחל רעש תקשורתי, פרסם ישראל היום את הסיבה הרשמית לעובדה ששרית חדד לא תופיע בפני חיילי החטיבה, והיא שונה לחלוטין מזו שניסו מוקדם יותר לצייר. אין מדובר בהדרת נשים, אלא מדובר בבחירה פשוטה של החיילים. אמנים רבים הציעו להופיע לפני חיילים ללא תשלום, זאת בעקבות המצב הביטחוני. בין הזמרים שהציעו את הופעותיהם, היו גם שרית חדד ומשה פרץ. כשהגיעה השאלה למפקד חטיבת גבעתי, אל"מ עופר וינטר, הוא שאל את החיילים שהיו סביבו, את מי תרצו שנזמין להופיע, והם ענו שהם מעדיפים את פרץ. 

הדברים מתיישבים עם התגובה שהוציא דובר צה"ל על הדברים: "ההחלטה בדבר זהות האמן שיופיע באירוע החטיבתי, התקבלה בהתאם להעדפת חיילי החטיבה. המח"ט ביקש לבחון אפשרות לקיים הופעה של הזמרת שרית חדד לצד הופעתו של הזמר משה פרץ, אך הדבר נפסל מסיבות טכניות"
בצה"ל דחו את הטענות לפיהן דרש מפקד החטיבה את הופעתו של פרץ, על פניה של חדד, בשל בעיית שירת נשים, והבהירו שנעשה לו עוול.

תגיות:עופר וינטרשרית חדד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה