חדשות בארץ

חמאס מוכן למלחמת התשה

בעוד חברי משלחת חמאס אינם מוכנים לסגת מדרישותיהם המחמירות בעניין הלחימה בעזה, ברפא"ל מאמינים שבקרוב יגיעו לפתרון טכנולוגי לאיום המנהרות

אא

פעילי חמאס (צילום: פלאש 90)פעילי חמאס (צילום: פלאש 90)

חברי משלחת חמאס בקהיר, מאיימים כי יעזבו את שולחן המשא ומתן, במידה וישראל לא תפסיק את הפעולות בעזה ללא תנאים מקדימים. דובר חמאס, פאוזי ברהום, אמר: "לא תהיה חזרה לאחור והמאבק יימשך ובכל הכוח". עוד הדגיש הדובר, כי "לא יהיה ויתור על דרישה כלשהי. העקשנות הישראלית לא תועיל לה בדבר".

לדברי גורם המעורה בשיחות בקהיר, הארגונים 'פתח' וחמאס הסכימו על אופן ניהול מעבר רפיח כדי למנוע מחלוקת עם מצרים בעניין זה. במסגרת ההסכם שכתבה מצרים, שאלת המעבר תוסדר ללא קשר לישראל. מצרים אינה מעוניינת להכיר במעבר רפיח כמעבר רשמי בינה לבין "מדינת פלסטין".

ביום שישי אמר דובר גדודי אל-קסאם, אבו עוביידה, כי המשא ומתן העקיף עם ישראל נכשל, וכי חמאס נכון לנהל מלחמת התשה למשך תקופה ארוכה שתגרום לישראל נזקים כבדים.

בינתיים בישראל, אמר אלוף במיל' ידידיה יערי, מנכ"ל רפא"ל - הרשות לפיתוח אמצעי לחימה, כי בקרוב יהיה פתרון טכנולוגי לאיום מנהרות הטרור.
"המערכת כולה הכירה את איום המנהרות, אך לא בעוצמה, בפריסה ובהיקף הנוכחיים", אמר יערי. "רפא''ל עוסקת בנושא, ועסקה גם בעבר. לא פשוט לגלות את המנהרות אבל אנחנו עובדים על פתרון, ולפי דעתי אנחנו קרובים לכך".

תגיות:חמאסמשא ומתןקהיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה