מוזיקה יהודית

אהרון רזאל בסינגל חדש: "נחמו עמי"

אחרי שהאלבום הקודם שלו ("קבעתי את מושבי בבית המדרש") הפך לסיפור הצלחה ולאלבום הבולט של שנת תשע"ג, משחרר רזאל סינגל מדיסק חדש שבדרך, שנקרא "נחמו עמי"

אא

אחרי שהאלבום הקודם שלו ("קבעתי את מושבי בבית המדרש") הפך לסיפור הצלחה ולאלבום הבולט של שנת תשע"ג, משחרר רזאל סינגל מדיסק חדש שבדרך, שנקרא "נחמו עמי"

אפרת כהן

חודשים ספורים בלבד לאחר שהוציא את הסינגל הראשון מהאלבום התשיעי שבדרך, שנקרא "כל הרוחות שבעולם", משחרר היום אהרון רזאל סינגל נוסף מהאלבום.

הסינגל, יוצא בתזמון מעניין, עם צאת צום תשעה באב, ונקרא "נחמו עמי", כאשר נראה שמילות השיר, נבחרו בהשראת התקופה הקשה בה אנו נמצאים, והחודש שבו אנו מצויים, חודש מנחם-אב:

"אמר ה', את מי צריך לנחם

האם לא אותי צריך לנחם?

מי שנשרף ביתו, מי שנשבו בניו

מי שנשבה צאנו –

האם לא אותי צריך לנחם?

נחמוני נחמוני עמי".

״נחמה, הרבה נחמה אנו צריכים בימים אלה של שכול ואבדן", מסביר רזאל על השיר. "בשיר הזה התחברתי לצד חדש במילים 'נחמו עמי'. לא רק נחמה של הבורא לעמו ובניו, אלא בקשה של הבורא שינחמו גם אותו. הידיעה שבורא עולם זקוק שבור איתנו וזקוק שעמו ינחם אותו מצמררת אותי״.

רזאל, 40, הוא בן למשפחה מוזיקלית ענפה, הוציא עד היום שמונה אלבומים ובהם להיטים רבים כמו "זמן הגאולה". לומד כיום בכולל ומסעו הארוך אל לימוד התורה השפיע ומשפיע על יצירתו ועל שגרת יומו ובעל השלכות עמוקות בכל מה שנוגע לאווירה שהוא סופג בשעת לימוד התורה.

כאמור, זהו הסינגל השני מהאלבום, 'טעימה', מתוך האלבום שצפוי לצאת בקרוב. האזנה נעימה!

תגיות:מוזיקה יהודיתאהרון רזאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה