חדשות יהדות

הרב דוד לאו בניחום משפחות השכול של 'צוק איתן'

הרב לאו בביקור אצל המשפחות השכולות: "חיילנו הם שלוחי העם כולו - והעם כולו מבכה את מותם"

אא

הרב דוד לאו בניחום משפחות השכול של 'צוק איתן' (צילום: פלאש 90)הרב דוד לאו בניחום משפחות השכול של 'צוק איתן' (צילום: פלאש 90)

בימים טרופים אלו, בהם חווה עם ישראל אובדן קשה של לוחמים צעירים - שמסרו נפשם על ביטחון המדינה, ביקר הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו שליט"א, בבית משפחות הנופלים, עודד וחיזק את רוחם, ואת הבנים הנופלים כינה "לוחמים צעירים, אמיצים וגיבורים, שנהרגו בעת הגנה על העם והארץ".

עד כה ביקר הרב לאו אצל חמישים משפחות שכולות, וביום שישי האחרון השתתף בהלוויית רב סרן בניה שראל, שנהרג בפעילות בעזה. "אנחנו לא נמצאים רק בימי בין המצרים", אמר הרב, "אלו הם ממש 'הימים הנוראים' של העם היהודי, שמקריב כל כך הרבה קרבנות שנופלים בשליחות קודש של כולם - להצלת העם מיד צר, מידי טרוריסטים שפלים ואכזריים שמטרתם היא רצח, שכול, כאב והרס. חיילנו הם שלוחי העם כולו - והעם כולו מבכה את מותם של אותם עשרות לוחמים גיבורים וקדושים, השם יקום דמם".

הרב לאו ביקר בבתי החולים בהם מאושפזים חיילים רבים שנפצעו במהלך פעילות צה"ל ברצועת עזה, ואף נפגש עם אלמנתו של הלוחם דני בייניסיאן הי"ד, שילדה את בתם הרביעית בבית החולים 'סורוקה' בבאר שבע, עשרה ימים לאחר מותו. מיד בתום הביקור ב'סורוקה', פקד הרב לאו את הלווייתו של הלוחם נועם רוזנטל הי"ד, ביישוב מיתר. "אני בא לכאן לאחר שביקרתי בחמישים בתי אבלים, משפחות חזקות, יהודים מאמינים, הורים ובני משפחה אמיצים, גיבורים ונחושים, אך אבלים וכואבים כמו כל עם ישראל ששותף עימם בכאב, בצער וביגון העמוק על מותם של כל כך הרבה צעירים ויקרים מבני עמנו", כך אמר הרב לאו בנאום ההספד.

תגיות:הרב דוד לאומשפחות שכולות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה