חדשות בארץ

מוחמד דף: "גדודי אל-קסאם לא יקבלו פשרות"

בסרטון שהתפרסם בטלוויזיה של חמאס, נשמע מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף, משבח את פעולות חמאס מול צה"ל, ומצהיר שלא תהיה הפסקת אש עד להפסקת התוקפנות על עזה

אא

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

בהודעה מוקלטת שהעביר לרשת הטלוויזיה של חמאס, בעקבות פעולות צה"ל ברצועת עזה, נראה נשמע קולו של מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף, כשהוא משבח את פעולות חמאס מול צה"ל.

"הבסנו את הצבא הציוני, הצלחנו לנצח אותו גם במהלך המתקפה הקרקעית", אמר דף. "אנחנו רואים את המתקפה הברברית של האויב עלינו, הוא הורס את בתינו – וניצחנו אותו".

זמן קצר לאחר הודעתו של דף, הפיץ חמאס סרטון ובו הציג תיעוד של אירוע החדירה לנחל עוז, בו נהרגו חמישה חיילי צה"ל. רשתות תקשורת הוגנות, לא פרסמו את הסרטון, במטרה שלא לשתף פעולה עם הרצון המתרברב של חמאס, להכאיב כמה שיותר, וגם כדי לא ליצור בהלה בקרב הצופים.

על אף ההצהרה של דף, ופרסום הסרטון, עבר על רצועת עזה הלילה הקשה ביותר מאז תחילת מבצע "צוק איתן", שכן צה"ל הרחיב באופן משמעותי את פעולותיו, בעיקר לנוכח התקריות הרבות שהתרחשו בין כוחותיו לחמאס. יותר מ-200 יעדי טרור הותקפו אמש (שלישי) כשבלילה הקודם, הותקפו 40 יעדים בלבד.

עוד הצהיר דף באותה הזדמנות, שלא תהיה הפסקת אש עם ישראל ללא הסרת המצור והפסקת התוקפנות על עזה. "גדודי אל-קסאם לא יקבלו פשרות", אמר. "אנחנו מעריכים את עמידת בני עמנו לצד ההתנגדות. לא תהיה תחושת ביטחון אלא כאשר תהיה לבני עמנו תחושת ביטחון. על האויב להבין שהוא שולח את חייליו לשואה".

תגיות:צוק איתןמוחמד דףהפסקת אש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה