חדשות בארץ

מקור צבאי בכיר: "אנשי הפיקוד והשב"כ עושים עבודת קודש"

"רק לפני שלושה חודשים אמרתם לנו שאנחנו מבזבזים כספי המדינה. צריך לנשוך שפתיים ולהמשיך קדימה. קודם ננצח במשימה. אנשי הפיקוד והשב"כ עושים עבודת קודש". דברי מקור צבאי בכיר

אא

זהו היום ה-22 למבצע "צוק איתן". מקור צבאי בכיר מסכם בראיון למעריב, את הפעולות הקרביות השונות של צה"ל ברצועת עזה. "אנחנו במאמץ של לחימה נגד כל המנהרות ההתקפיות - עמוק מאוד בשטח האויב. המהלך מתקדם בקצב טוב. אנו משמידים את תשתית המנהרות. הספקנו הרבה בבית חנון, בסג'עיה ובעזה עצמה. הצלחנו לפגוע קשה מאוד במח"ט רפיח ובסגן מפקד גדוד של חמאס, וממשיכים לנסות לפגוע במפקדים נוספים של האויב".

"על המידע המוקדם שהיה למערכת הביטחון על המנהרות, אמר אותו גורם: "אנחנו עוקבים אחר המנהרות זה שנה וחצי. אנשי הפיקוד והשב"כ עושים עבודת קודש. האויב שילם ב-150-180 לוחמים בסג'עייה ובחאן יונס. מדובר בלחימה לא פשוטה. אנו משתמשים בציוד טכנולוגי ובתקיפות מהאוויר".

"חמאס בנה כוח במשך שנים והתאמן לתרחישים כאלה", הוסיף. "בנה את עצמו לפגוע ביותר אנשים - גם בטילים וגם במנהרות. אמנם הוא פגע בנו, והייתי רוצה להיות במצב של אפס נפגעים, אבל אין דבר כזה. אתמול שילמנו מחיר מאוד יקר, אבל אנו נחושים לשחרר את עוטף עזה ממנהרות התופת. החמאס שילם לפחות באלף מלוחמיו בלחימה הזאת".

"הרגנו יותר מאלף לוחמי אויב, פגענו בנכסים רבים שבנה חמאס והמשימה לפגוע בה קשה אנו עומדים בה. רק לפני שלושה חודשים אמרתם לנו שאנו מבזבזים כספי המדינה. צריך לנשוך שפתיים ולהמשיך קדימה. אני כואב את הפגיעות, אך קודם עלינו לנצח במשימה".
המקור התייחס לסיכול פיגוע החדירה בגבול הרצועה אתמול, שבמהלכה נהרגו חמישה לוחמים: "האויב הבין שאנחנו רוצים לפוצץ את המנהרה והצליח להוציא מחבלים מפירים אחרים. החיילים שלנו פתחו באש לכיוון אנשי חמאס, שנאלצו להשאיר את הציוד שלהם ולברוח חזרה למפקדות שלהם".

תגיות:צוק איתןמנהרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה