חדשות בארץ

ח"כ חנין זועבי לא הגיעה לחקירה "כי אין לה זמן"

היועץ המשפטי פתח בחקירה פלילית נגד ח"כ חנין זועבי שנחשדת בהסתה ובהעלבת עובד ציבור. היא אינה מגיעה לחקירות, משום שאין לה זמן. בימין מקווים שהיא תמצא עצמה מחוץ למשכן הכנסת

אא

לאחר שנחשדה בהסתה ובהעלבת עובד ציבור, סירבה ח"כ חנין זועבי (בל"ד) להגיע לחקירה במשטרה, בטענה שאין לה זמן פנוי. קצין מאגף החקירות במשטרה פנה לנציג מטעמה בבקשה לזמנה לחקירה, אך זו מסרה כי "היום אין לה זמן פנוי – וגם מחר".

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, החליט על פתיחה בחקירה פלילית נגד זועבי, לאחר ששוטר ערבי מתחנת נצרת טען, כי חברת הכנסת זועבי קראה לעברו ולעבר שוטר נוסף, קריאות קשות ופוגעניות, בין היתר כינתה אותם "בוגדים", וקראה לעוברים ושבים לירוק לעברם. הדבר התרחש בעת דיון של אזרחים שנחשדו בהפרות סדר.

מדובר בחקירה טכנית בלבד, שנועדה לגבות את גרסתה של זועבי, שכן במשטרה כבר התגבשה ההמלצה להעמידה לדין, לאור העדויות נגדה. לדברי החוקרים שמנהלים את התיק, כמעט כל רכיבי החקירה הושלמו.

לאחר קבלת ההחלטה, הצהירה זועבי כי היא אינה נרתעת מהמהלך נגדה: "לא אכנע למי שינסה להשתיק אותי, אני אמשיך בדרכי", אמרה זועבי. "זה לא מתפקידי לייצג את הקונצנזוס הישראלי ולא אחפש את הסכמתו".

חברי כנסת מהימין בירכו את היועץ המשפטי על ההחלטה, והביעו תקווה גלויה שזועבי תמצא את עצמה מחוץ למשכן הכנסת.

 

תגיות:הסתהחקירהערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה