הבלוג של עמיר בניון

הטור האישי של עמיר בניון: הוכחה ניצחת להיותנו עם סגולה

המוסריות שלנו, האחדות שלנו, התפילות שלנו, הדאגה לחיילים - כל אלה מוכיחים מעבר לכל ספק, שאנחנו עם סגולה (ויש גם 2 ביצועים ווקאליים להורדה בחינם)

אא

מאז שהתחיל מבצע "צוק איתן", אני מודה במיוחד לה' שאני יהודי. אפשר לראות את הקב"ה כאן איתנו ממש - שומר, מציל, מחזק; אפשר לראות חייל בודד שחירף נפשו כדי לשמור עלינו, ופתאום 40 אלף אנשים מלווים אותו בדרכו האחרונה; אפשר לראות שהחיילים הקדושים שלנו מוצאים מחט בערימת שחט מול חלאות אדם, כדי לא לפגוע חס ושלום בשום נפש של חף מפשע; אפשר לראות כאן ניסי-ניסים.

אני עומד נפעם מול מקרים של חייל בודד שבא מחו"ל כדי לשרת בצבא. הוא לא מכיר אותנו, ולמרות זאת נתן את החיים שלו במתנה בשבילי, בשבילנו, בשביל העם היהודי. כשאני רואה דרוזי, מפקד חטיבת גולני, שנפצע וחוזר לשטח - אני מבין שהוא חדור אמונה ושליחות למען עם הסגולה.

אני בטוח שכל אחד ואחד שמבין מה שקורה כאן, וגם כל מי שאינו יהודי  - מסתכל ואומר שהדבר שאנחנו עושים ב"צוק איתן" הוא לא אנושי. העדינות והזהירות של העם הזה הם בגדר הלא אנושי. שום מנהיג בעולם לא היה מתייחס לאויב שלו כמו שאנחנו מתייחסים. שום חייל בעולם לא היה מסכן את חייו כדי לא להרוג חפים מפשע מבני העם האחר. אנחנו מוציאים מחט מערימת שחת, ומגנים על כל אחד. כל אחד בעולם יודע היום שאין היום רצון כזה לשום צבא.

מנהיגים אחרים מחקו מדינות שלמות, גם אמריקה הנאורה, והכל בשם השלום והאחווה. אנחנו - ואני גאה להגיד אנחנו - עושים את הכל כדי לא לפגוע באחרים. אנחנו צדיקים על אמת. זה בדם שלנו, ולא יעזור לכל מי שחושב שאנחנו לא עם סגולה. חיילי צה"ל לא מפקירים את נפשם כדי להוכיח לאיחוד האירופי שאנחנו טובים. אנחנו לא צריכים חיזוקים כאלה - אנחנו באמת טובים. עלינו לזכור ולעולם לא נשכח את זה.

היום אפילו באיחוד האירופי אומרים שעל החמאס להתפרק מנשקו. זה מראה שכאשר אנחנו הולכים עם האמונה שלנו - ולא היתה יותר מלחמה מחזקת ורוחנית מזו - הדבר משפיע גם על הגויים.

כולי תפילה שלא נשכח את האחדות שיש בנו בימים האלה. שלא נפסיק להיות מאוחדים לאחר שיעבור זעם. עלינו להיות מאוחדים גם כשטוב, לא רק כשצריכים להסתער. עלינו לנצור את הימים האלה, וגם את כל מי שמסר נפשו למען עם ישראל. למען אותם הרוגים, ננסה להיות טובים גם מחר וגם מחרתיים. אין לנו משהו אחר - יש לנו רק אחד את השני, ואת הקב"ה כמובן.

עבור חיילי צה"ל הקלטתי גרסאות ווקאליות, המתאימות לימי בין המצרים - התפילה למען חיילי צה"ל, וגם פרקי תהילים. ניתן להוריד אותם מהלינק הזה בחינם, ואולי כך אחזיר לחיילים 0.01% ממה שהם נותנים לנו, בשמירה והגנה על חיינו, כמובן עם המון סייעתא דשמיא, שבלעדיה כלום לא היה שווה.

לטור האישי הקודם של עמיר בניון.

תגיות:עמיר בניוןעם סגולה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה