חדשות בארץ

חברת 'בזק' לעובדיה: "התנהגו בצורה הולמת ברשתות החברתיות"

לאחר התבטאויות רבות באינטרנט מצד ערבים ישראלים, נגד חיילי צה"ל, ופיטורי רבים מהם ממקומות עבודה, חברת בזק מזהירה את עובדיה: "התנהגו בצורה הולמת"

אא

לאחר מקרים רבים שהתרחשו מאז תחילת מבצע 'צוק איתן - בהם פורסמו ברשתות החברתיות תגובות ודעות 'שאינן הולמות' – ועל ידי אזרחי מדינת ישראל,  מקדימה חברת התקשורת 'בזק' תרופה למכה, ומזהירה את עובדיה לבל יתפתו לאמץ דפוס התנהגות זהה.

 

רק בשבוע האחרון מצינו מספר פרסומי גולשים ברשת החברתית פייסבוק, שקראו לפיטוריהם של ערבים אזרחי ישראל שמועסקים במשרות מכובדות ובחברות גדולות במשק - כגון בתי חולים, רשתות שיווק, תקשורת ועוד, שהעזו לחצות את הגבול ולדבר סרה על מדיניות צה"ל ברצועת עזה בכלל, ועל הלוחמים שנהרגו בפרט. תגובות הגולשים אכן השפיעו – יותר ויותר חברות הבינו את הרגישות של הדברים לאור המבצע בעזה, והעובדים פוטרו.

 

בהנחיה שהוצאה לעובדי בזק על ידי סמנכ"ל משאבי אנוש בחברה, אהוד מזומן, הוזהרו העובדים במפורש מתגובות דומות, שעשויות להביא לפיטורי העובד. "בימים אלה עוברת מדינת ישראל ואזרחיה ימים לא פשוטים. בימים שכאלה, מצפה חברת בזק מכל עובד ועובדת בחברה לנהוג במשנה זהירות, ברגישות ובכבוד לזולת ולמדינה, בעת שהוא עושה שימוש ברשתות החברתיות ובפרסומים בהם. בעיקר כאשר הנכם מזוהים כעובדי החברה. כידוע לכולכם, כל עובד ועובדת בחברה – נדרשים לנהוג ולהתנהג בכבוד ובהגינות – בהתאם לקוד האתי החל בחברה, שהקו המנחה אותו הוא הכרה, כבוד וציות לחוקי המדינה ונהלי החברה. אנו מוצאים לנכון להזכיר זאת בימים אלה", לשון המכתב. עוד ממשיך הסמנכ"ל ומציין במכתבו כי החברה תשקול את צעדיה כלפי כל עובד ועובדת שיעברו על ההוראות הנ"ל ויימצאו נוהגים בהתנהגות פוגענית כלפי המדינה והחברה הישראלית. 

 

תגיות:פיטוריםפייסבוקמבצע צוק איתן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה