חדשות בארץ

נעדר: לוחם גולני סמל אורון שאול

צה"ל התיר לפרסום כי מתוך נגמ"ש בו שהו שבעה לוחמים, זוהו בוודאות רק ששה. לא ברור מה עלה בגורל השביעי, ששמו הותר לפרסום בשעות אלו. "הסיכויים שאורון שאול חי, קלושים", אומרים במערכת הביטחון

אא

אט אט הותרו לפרסום שמותיהם של הרוגי חטיבת גולני, והאבל הכבד אפף את כולם. בשעות האחרונות הותרה לפרסום ידיעה מרה, ובה הודעה של דובר צה"ל על סמל אורון שאול, לוחם בגדוד 13 של חטיבת גולני, בן 19 מפוריה עילית, שנעדר מאז אירוע הירי אל עבר הנגמ"ש בו שהה ביום ראשון בשכונת סג'עייה בעזה.

כבר במהלך יום האתמול (שני) הובאה המשפחה בסוד הדברים, כשראש אכ"א, אלופה אורנה ברביבאי, הגיעה לבית המשפחה ושיתפה אותם בהשתלשלות המצב ובתמונה שנראית לעיני גורמי הביטחון בעניין בנם. "הסיכוי לכך שאורון חי, הוא קלוש", אמרה ברביבאי.

7 לוחמים שהו בנגמ"ש שנפגע, ששה מהלוחמים זוהו ושמותיהם פורסמו, אך גופה אחת חסרה. דיווחים של חיל האוויר שצילמו את האירוע מלמעלה, טוענים שאין אפשרות שחמאס הצליח להגיע למקום הגופות, אך אין כל ידיעה ברורה מה עלה בגורלו.

בצה"ל ממשיכים לבדוק את פרטי האירוע. כפי הנראה, חמאס מחזיק בפרטים של החייל, כגון דסקית או מדים, אך בטוחים שלא מחזיקים בגופתו, כאמור, בשל התצפיות האוויריות.

דיווחים מצד הזרוע הצבאית של חמאס מפרסמים כבר במשך שלושה ימים שהם חטפו חייל ואף פרסמו את שמו. ברחבי הרשות הפלסטינית נערכו חגיגות למשמע ההודעה.

כפי הידוע, לוחמי גולני נכנסו לפאתי עזה עם הנגמ"ש המיושן שהתקלקל במהלך הכניסה. שני לוחמים, מפקד מחלקה ולוחם נוסף, קפצו החוצה מהנגמ"ש כדי לחבר אותו לנגמ"ש החילוץ. טיל נ"ט פגע בנגמ"ש התקוע והרג את כל החיילים. מצב הגופות היה קשה לזיהוי ולכן ארך זמן.

תגיות:צוק איתןחייל נעדראורון שאול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה