חדשות בארץ

לוד: פוטרה פסיכולוגית שהביעה שמחה על מות חיילי גולני הי"ד

עיריית לוד שוברת שתיקה: פסיכולוגית ערבייה, עובדת העירייה, פוטרה לאחר שהביעה שמחה על מות החיילים בעזה

אא

הפרסום של העובדת מהעירייההפרסום של העובדת מהעירייה

"חחח... 13. שירבו אמן". זו לשון ההודעה שנכתבה בעמוד הפייסבוק של פסיכולוגית מעיריית לוד, תושבת הכפר ג'ת. ההודעה נכתבה לאחר היוודע דבר מותם של 13 לוחמי גולני הי"ד בפעילות הקרקעית בעזה.

תגובת העירייה לא איחרה להגיע, ובצעד נדיר וחסר תקדים, העובדת פוטרה. ראש העיר, יאיר רביבו, האחראי על פיטוריה, אמר לתקשורת: "נגמר העידן של יד אחת יונקת ומקבלת תלוש שכר מכובד, ויד אחת בוגדת ומייחלת לתבוסתה של המדינה".

בעמוד הפייסבוק האישי שלו, כתב ראש העיר כי החלטתו לפטר את העובדת - נבעה בשל העובדה שהיא עברה את הגבול וחצתה קו אדום. "היום, בצעד נדיר, פיטרתי עובדת עירייה שהביעה גילוי שמחה על מותם של חיילי צה"ל ואף ייחלה למותם של נוספים. יש צומת בחיי איש ציבור שהוא אומר 'די! נמאס!' והרגע הזה התגבש אצלי אתמול כשהראו לי את התגובה הנבזית והמרושעת בפייסבוק של עובדת העירייה העונה לשם איסרה גרא, מהישוב ג'ת, שעובדת כפסיכולוגית באגף החינוך בעיריית לוד.
מכיוון שאיני יכול לחזור על המילים הרעות צירפתי את תגובתה.
אני יודע שאני הסנונית הראשונה לכך שאיש ציבור מגיב בחומרה על חוסר נאמנות למדינה, אבל אני מקווה שמהיום נפל דבר במדינת ישראל: נגמר העידן של יד אחת יונקת ומקבלת תלוש שכר מכובד הנושא את סמל המדינה או העירייה או החברה הציבורית ויד אחת בוגדת ומייחלת לתבוסתה של המדינה שהיא בעלת אותה הקופה הציבורית.
אני עוד מצליח להבין את מכריי מהמגזר הערבי, שיש להם קרובי משפחה בעזה, ודואגים לשלומם, ככל שהם חפים מפשע ובלתי מעורבים בפשעים הנוראים של החמאס. אבל כשאזרח ישראלי שמח על מותם של חיילנו הקדושים, שחרפו נפשם על הגנת המולדת על מנת שלא יירו פה עוד טילים שמתעופפים על יהודים וערבים כאחד, לכך לא נוכל להשלים.
אני מבקש לשתף את הפוסט הזה שיגיע לכל איש ציבור, מנהל בשירות הציבורי ולכל בעל חברה שיאזור אומץ ויפסיק את העסקתם של הבוגדים החיים בתוכנו.
ולכם חיילי צה"ל היקרים, אנו מתפללים להצלחתכם במשימתכם להשבת השקט על ערי ישראל ובע"ה שתשובו לשלום!

תגיות:צוק איתןחייליםפייסבוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה