חדשות בארץ

"שתיכנסו לעזה ולא תצאו" – כך נראה הטרור השקט

רחבי האינטרנט טומנים בחובם סכנות רבות, והפעם הן טופחות על פנינו ללא רחם. עובדים ערבים במקומות כמו בתי חולים, רשת המשביר לצרכן ועוד, מפרסמים גינויים נגד חיילי צה"ל ומדינת ישראל

אא

בתוך עמנו הם יושבים, ומעודדים טרור לא חת. הם בעמדות מכובדות ובמקומות ציבוריים, ואינם טורחים להסתיר את מה שהם חושבים על ישראל. מדובר בפלסטינים אזרחי ישראל, שעובדים בתל-אביב, בירושלים, בבתי חולים, במשביר לצרכן, בעירייה, בדוכני פיצה, בבתי מרקחת, ואף לומדים באוניברסיטאות. כשלוחמי צה"ל נכנסו לעזה, הם איחלו להם איחולים. אלא שבניגוד לתפילות שלנו, הם התפללו בדיוק להפך. מילים שהדף אינו סובל.

אחת הסערות הראשונות שהתעוררו ברחבי האינטרנט הייתה, לאחר שהופצה תמונת בחור במדי רופא, שפרסם הודעת אכזבה על מספר ההרוגים של גולני, אתמול (ראשון) בסג'עייה. "רק 13? חשבתי יותר..." תחת שמו נכתב שהוא עובד בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. לאור מאות פניות שהגיעו לבית החולים מאזרחים זועמים, פורסמה ברשת ידיעה מטעם בית החולים: "לאור הפצה של דברי הסתה ברשת החברתית פייסבוק, במה שנראה כמו "תרמית רשת", דוברת המרכז הרפואי הדסה מוסרת כי אדם הנקרא וויסאם השלמאון, אינו נמנה על צוות עובדי בתי החולים של הדסה. מבדיקה שנערכה עולה כי אינו רופא למרות הופעתו בתמונה. 
הנ"ל הועסק למשך חודשים ספורים בהדסה בתפקיד כח עזר לא מקצועי בשנת 2010.
המרכז הרפואי הדסה, המהווה דוגמא ומופת - למקום בו זה לצד זה עוסקים צוותי רפואה מלאומים שונים בהצלת חיי אדם, ובו שוכבים זה לצד זה מטופליהם מכל הדתות, הלאומים והמינים - מגנה בחריפות דברי הסתה מסוג זה".

שימש ככוח עזר בהדסה עין כרם: מאוכזב ממספר ההרוגים של צה"לשימש ככוח עזר בהדסה עין כרם: מאוכזב ממספר ההרוגים של צה"ל

 

בהמשך היום פורסמה תגובה זועמת של אזרחית ישראלית שנתקלה בהודעה נוספת של עובדת ערביה ברשת המשביר לצרכן, שאיחלה לחיילים בכניסתם לעזה, "שתיכנסו ולא תצאו". גם כאן פעלו התגובות הנזעמות את פעולתן, ורשמת המשביר לצרכן פרסמה הודעה: "רשת המשביר לצרכן מגנה בחריפות ומוקיעה את הדברים הפוגעניים אשר פורסמו על ידי העובדת בעמוד הפייסבוק האישי שלה. הרשת דוחה מכל וכל אמירות פוגעניות מכל סוג, ואלה אינם מייצגים את המשביר או עובדיו. עם הבאת הדברים לידיעתנו, הנושא הועבר לבירור מיידי למול העובדת אשר הושעתה בשלב זה עד לסיום הבירור בעניינה".

פוסט של העובדתפוסט של העובדת

 

בבית החולים 'שערי צדק' התרחשה שערורייה נוספת, עת רופא בחדר המיון, ד"ר הייתם רג'בי, כינה את חיילי צה"ל "רוצחי ילדים". הוא פרסם התבטאויות שנאה נוספות כלפי ישראל, כשבאחת התמונות שלו הוא דימה את בנימין נתניהו לערפד צמא דם, כשמולו מוטל ילד פלסטיני. מנהל בית החולים, יונתן הלוי, זימן את הרופא לבירור ולאחר מכן השעה אותו מעבודתו. "זו חציית גבול", הבהיר.

עובד במחלקת התחזוקה של עיריית צפת, תושב דיר אל אסד, הושעה מעבודתו לאחר שפרסם אף הוא סטטוס  ברשת החברתית פייסבוק, ובו דברי תמיכה בארגונים הפלסטינים, וגינוי למדינת ישראל. "הציונות היא אויב האנושות, כולנו פלסטין".

עובד העיריה בצפת (צילום: אלימלך גרסטל)עובד העיריה בצפת (צילום: אלימלך גרסטל)

 

סטודנט ערבי תושב נצרת, שלומד באוניברסיטת חיפה, פרסם קריאות נאצה נגד חברי כנסת יהודים, וסיים במילים: "מוות לישראל, עם פלסטין חי". והוא לא היחיד. ביום שנודע על דבר הירצחם של שלושת החטופים, פרסם סטודנט מהטכניון, את הפוסט הצוהל: "שיא! שלושה גולים לנבחרת פלסטין וזאת למרות שהם לא משתתפים במונדיאל". הוא וזכה לאלפי תגובות נזעמות ולגינוי מההנהלה שהבטיחה לטפל בחומרה.

הסטודנט מחיפה: מוות לישראל, תחי פלסטין הסטודנט מחיפה: מוות לישראל, תחי פלסטין

 

היטלר תופס לאחרונה הרבה כותרות בעולם הערבי. מוחמד אבו אלחג'ה, עובד בבנק הפועלים, איחל שתהיה עוד שואה שתשמיד את שארית היהודים.

 

 

עובדת סופר פארם פרסמה אף היא מסר פוגעני שהתסיס את הרשת: "היטלר אמר שהוא לא רצח את כל היהודים כדי שהעולם יהין למה הוא היה רוצח אותם, ועכשיו העולם הבין היטב למה הוא עשה את זה".

עובדת סופר פארם בפוסט פוגעני נגד יהודיםעובדת סופר פארם בפוסט פוגעני נגד יהודים

לינה אלים, עובדת סלקום, היא זו שפרסמה תמונת סמיילי מחייך לצד הכיתוב "נהרגו 11 חיילים".

ערביה בסלקום שמחה במותם של חיילי צה"לערביה בסלקום שמחה במותם של חיילי צה"ל

תגיות:צוק איתןטרורערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה