חדשות בארץ

בשל אירוע ביטחוני כבד תושבים בדרום סגורים בבתיהם

תושבי עוטף עזה היו סגורים בבתיהם בשעות הבוקר בשל אירוע ביטחוני שהתרחש באזור

אא

תושבי יישובים וקיבוצים בעוטף עזה נקראו הבוקר (שני) להסתגר בבתיהם עד להודעה חדשה, זאת בשל אירוע ביטחוני כבד שמתרחש בשעות אלו ממש בדרום. בשער הנגב וחוף אשקלון, נסגרו הכבישים לתנועה. מכיוון צפון הרצועה נשמעים קולות של חילופי אש כבדים, ב"ה לא דווח על נפגעים עד כה.

במהלך הלילה נמשכה הלחימה הסוערת באזור סג'עייה, שם התחוללו אמש (ראשון) קרבות עקובים מדם שגבו חיים של 13 לוחמי גולני. הלחימה מתמקדת עד לבוקר זה בעיקר בשכונה זו. כזכור, אתמול בשעות הצהריים נעתרה ישראל להפסקת אש הומניטארית, לצורך חילוץ פצועים וגופות פלסטינים מהשכונה. על אף הפסקת האש, חמאס המשיך לירות לכיוון ישראל.  גורם צבאי בכיר אמר כי המחבלים בשכונת סג'עייה הפעילו עוצמה רבה נגד צה"ל: "הערכנו שתהיה שם התנגדות חזקה", אמר הגורם. כפי הנראה יש בשכונה מנהרות נוספות, מאגרי טילים נגד טנקים ורקטות.

מנהרת הטרור שנחשפה ברצועה (צילום: פלאש 90)מנהרת הטרור שנחשפה ברצועה (צילום: פלאש 90)

במהלך הלילה נחשפה מנהרה נוספת באזור הרצועה, ובשורה של התקלויות נהרגו סך הכל חוסלו עשרה מחבלים על ידי לוחמים מיחידת אגוז.

שני חיילים פונו לבית החולים 'שיבא' בתל השומר כשהם פצועים במצב קשה. ארבעה נוספים פונו בדרגות פציעה קלות. חמשה חיילים נוספים פונו לבית החולים 'ברזילי' באשקלון.

קרוב ל- 3,000 יעדי טרור הותקפו עד כה על ידי כוחות צה"ל, אחד מהם הוא מערך תצפית של חמאס. לפחות 20 עצורים בישראל מספקים מודיעין לצה"ל.

תגיות:צוק איתןמנהרותעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה