פעילות הידברות

הידברות מציגה: נופש חלומי בפראג

נופש כהלכה: חופשה יוקרתית ולא יקרה בפראג וסביבותיה. בואו איתנו לחדש כוחות גוף ונפש (מ.)

אא

חודשי הקיץ הארוכים והחמים מגיעים, ושוב אתם מגיעים לסוף השנה מותשים וחסרי כוחות? זקוקים לפסק זמן מהכל כדי למלא את המצברים לקראת השנה שבפתח? כבר שנים שאתם חולמים על חופשה איכותית שונה, אבל חוששים ולא יודעים איך לשלב את זה עם הרוחניות? רוצים לטוס בראש שקט מבלי לחשוש לרמת הכשרות, לשמירת השבת ולאיכות הטיול? יש לנו הצעה בשבילכם.

הטיול מיועד לכל מי שרוצה לנפוש באווירה תורנית. הערכים שערוץ הידברות מעביר אליכם יום יום בהרצאות מהמסך, מכנס או מחוג בית שבו השתתפתם, ילוו אתכם במשך כל השבוע. ילוו את הנופש: הרב שמחה כהן, מרצה בכיר בהידברות, מומחה בזוגיות, שלום בית וחינוך ילדים, והסטנדאפיסט שמעון פרץ, שיכניס אתכם לאווירת שמחה מרוממת.

נלון במלון פרימברה היוקרתי שצופה לעמק ירוק בפילזן. תוכלו ליהנות מארוחות מגוונות ועשירות כיד המלך בהשגחה מהודרת קפטריה פתוחה כל היום, שתייה חמה, עוגות ופירות חופשי.

נבקר ברובע היהודי בפראג, נגלה את המורשת המפוארת שהשתמרה, בבית העלמין העתיק ובשלל בתי הכנסת המפוארים והשונים, שלכל אחד סיפור מרתק משלו.

נתרגש ונתפלל בציוניהם של הרבנים, המהר"ל זצ"ל והנודע ביהודה ר' יחזקאל לנדא זצ"ל, שילמדו עלינו זכות ורחמים בעז"ה לקראת חודש אלול שבפתח.

"מה רבו מעשייך ה'...". נחזה ונטייל בפלאי טבע עוצרי נשימה, שאותם בחרנו עבורכם בקפידה, זאת כדי להבטיח את הנאתכם המלאה: נבקר גם טירת אורליק המרשימה, שם נערוך שייט מרענן לאורך נהר הוולטבאה. בגשר הקשתות, מגדל השעון, במעיינות מרפא ועוד. והכול באוטובוס חדיש וממוזג, בליווי מדריך יהודי דתי דובר עברית.

משך הטיול: כשבעה לילות ושבעה ימים, כולל הרצאות מגוונות ושבת תורנית מדהימה עם אווירה מרוממת ושמחה שלא תשכחו.

כל הנסיעות והכניסות לאתרים כלולים במחיר הנסיעה. מס' המקומות מוגבל. הזדרזו להירשם בטל' 073-2221202.

לפרטים נוספים הקליקו כאן.

תגיות:הידברותנופשפראג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה