חדשות יהדות

הרב דב קוק מטבריה: גזירה משמים על רעידת אדמה

המקובל הרב דב קוק מטבריה אמר הבוקר בפני תלמידיו כי יש גזירה משמיים על רעידת אדמה קרובה. בנו: "הרב התכוון להזהיר כי יש דברים הגרועים יותר מטילים"

אא

בשיעור מיוחד שהעביר לתלמידיו הבוקר, אמר המקובל הגאון, הרב דב קוק מטבריה, כי יש גזירה משמיים על רעידת אדמה קרובה. "רואים, ואני רואה את זה, ומי שרוצה לדעת איך אני רואה את זה, אני לא רוצה להגיד לו איך אני רואה את זה", אמר הרב קוק.

"הטילים זה רק הקדמה", הוסיף, "ויש גזירה בשמיים על רעידת אדמה שצריכה... טילים זה מלמטה ורעידת אדמה זה בא משמיים, וזה מאיים ונהיה חזק. מי שלא רואה את זה והוא עיוור, אז אני מודיע לו את זה, ואם לא מתעורר - אז יהיה מאוחר להתעורר אחר כך, וכדאי לזכור ולהיזכר ואני אומר את זה לעצמי ככה".

יום למחרת דברי המקובל, ביקש בנו, הרב שמואל קוק, להבהיר את דבריו אביו: "הבוקר מבקש בנו הרב שמואל קוק, להסביר את דבריו של אביו: "הדברים האמורים משמו של הרב נאמרו בשיחה פרטית לכמה אנשים אנשים אשר אינם שומרים תורה ומצוות, ונועדו לאזניהם בלבד. הרב התכוון לחזקם ולהזהירם כי יש בכוחו של הקב"ה להביא חלילה דברים הגרועים אף יותר מטילים, ולכן מן הראוי להתחזק".

תגיות:הרב דב קוקרעידת אדמהמקובל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה