חדשות בארץ

השר ליברמן: "קיץ נורמאלי לילדנו רק במחיר כניסה לעזה"

ליברמן סייר בדרום עם מקבילו הנורבגי, בורג ברנדה. אזעקת צבע אדום הבריחה את השניים למרחב מוגן. "לא ניתן להבטיח חופש וקיץ נורמאלי לילדי ישראל, ללא טיפול בקרקע וללא מבצע קרקעי בעזה", אמר ליברמן

אא

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

"אנחנו לא צריכים לשלוט בעזה, לא צריכים להקים ישובים בעזה. אנחנו צריכים להבטיח שכל מחבלי החמאס יברחו, ייעצרו או ימותו. אי אפשר לקבל מצב שמחבלים בכל רגע נתון יכולים להפר את החיי השגרה של 6 מיליון אנשים שרצים למקלטים". את הדברים אמר היום (ד') השר אביגדור ליברמן בעת סיור בדרום, בעיר אשקלון, יחד עם מקבילו הנורבגי, בורג ברנדה.

ליברמן לא חסך בדברי ביקורת על התנהלות הממשלה כלפי אזרחי מדינת ישראל. "לא ניתן להבטיח קיץ נורמאלי לילדינו ללא מבצע קרקעי בעזה". במהלך הסיור הציג ליברמן למקבילו, בית שנפגע בתחילת השבוע מרקטה, ובהמשך אף נאלצו השניים לתפוס מחסה במרחב מוגן, עת הופעלה מערכת צבע אדום בעיר. הרקטה פגעה בחצר בית הסמוך למקום בו שהו. לא היו נפגעים ב"ה.

"אנחנו נעשה הכל להבטיח את ביטחונם של תושבי מדינת ישראל", אמר ליברמן למקבילו. "מה שמכווין אותנו כרגע זה איך אנחנו מבטיחים לתושבים חיים שלווים, חיים שגרתיים, ולמיטב הבנתי לא ניתן כרגע להבטיח זאת, ולא ניתן להבטיח חופש וקיץ נורמאלי לילדי ישראל, ללא טיפול בקרקע וללא מבצע קרקעי בעזה".

תגיות:צוק איתןאביגדור ליברמןעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה