חדשות בארץ

מסתמנת היערכות לכניסה רגלית לעזה

הנחיות מבצעיות אחרונות לקראת כניסה רגלית לעזה. כוחות נפרסו מול הרצועה. אם תהיה החלטה על כניסה, היא תהיה מוגבלת בינתיים

אא

לקראת סיומו של היום השלישי למבצע "צוק איתן", ועם החרפת המצב הביטחוני כתוצאה מירי מתמשך מכיוון רצועת עזה לעבר ישראל, נערכת מערכת הביטחון גם לאפשרות של כניסה רגלית לתוך עזה.

כוחות של חיל תותחנים כבר נפרשו מול הרצועה, וצוותי קרב של חטיבת כפיר, צנחנים, הנח"ל, ודחפורים של חיל הנדסה מסוג D9 קיבלו הנחיות ופקודות מבצעיות אחרונות, למקרה שתתקבל ההוראה של הדרג המדיני ביטחוני הבכיר ביותר, על כניסה רגלית. נכון לעכשיו, החיילים בצוותי הקרב - כולם משירות סדיר.

בסיום ישיבת קבינט אמר ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "אנחנו ביום השלישי למבצע "צוק איתן", עד כה המערכה מתקדמת כמתוכנן, אבל מצפים לנו עוד שלבים בהמשך. עד כה הכינו בחמאס ובבני הטרור באופן קשה, ככל שתימשך המערכה אנחנו נעמיק את הפגיעה בהם. אני רוצה להודות ולהביע הערכה בשם כל אזרחי ישראל לצה"ל, לשב"כ ולזרועות הביטחון על הפעולה המקצועית, המסורה והמדויקת שהם עושים. הם עושים כל מאמץ להימנע מפגיעה באזרחים ואם יש פגיעה בחפים מפשע זה משום שהחמאס מסתתר בזדון מאחורי אזרחים פלסטינים. עד עתה צה"ל והשב"כ ושאר זרועות הביטחון סיכלו בהצלחה ניסיונות פיגוע רבים נגד אזרחי ישראל, אבל לפנינו עוד מערכה קשה, מורכבת ומסובכת. לכן אני קורא לכם אזרחי ישראל להמשיך להפגין את החוסן האזרחי שאתם מפגינים בימים הללו, בשעות הללו. החוסן האזרחי הוא נדבך מרכזי ביכולת שלנו להמשיך בפעולה עד שנשלים את המלאכה להשיב את השקט והביטחון לערי ישראל. הדבר הכי החשוב ביותר עבורי ועבור כולנו, הוא לשמור על חיי כל אזרחי ישראל ולשם המטרה הזאת כולנו פועלים ביחד   ."

בתגובה לפריסת הכוחות  הישראליים, אמרו בארגון חמאס כי הם מתכוננים לכניסה רגלית של צה"ל לתוך רצועת עזה.

תגיות:כניסה רגליתעזהצוק איתןארגון חמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה