חדשות בארץ

כוננות אזעקות בגוש דן וירושלים

הירי לדרום כבר מתרחב והגיע לגוש דן. אזעקות נשמעו בתל אביב וירושלים. הערכות ביטחוניות סוברות שהירי יימשך. לחמאס יש אפשרות לשלוח טילים בטווח של עד 70 ק"מ מעזה

אא

החל מאתמול (ג') בשעות הערב, נורו לכיוון ישראל טילים בטווח רחוק יותר, שכוונו לעבר תל אביב. גם הבוקר (ד') נשמעו אזעקות ברחבי הדרום וגוש דן. לפחות שש רקטות יורטו, ביניהן רקטת M-75 שיורטה בשמי מרכז תל אביב דקה וחצי לאחר שנשמעה האזעקה. עיריית תל אביב פתחה את המקלטים ומסרה לתושבים להתעדכן במיקום המקלט הקרוב למקום מגוריהם

באזורים מסוימים בגוש דן נשלחו היום ילדי הגנים לביתם, בטענה כי גני הילדים אינם ממוגנים. פיקוד העורף פרסם הנחיות מיוחדות גם לתושבי המרכז, ומפכ"ל המשטרה מבקש מהתושבים להישמע להנחיות.
בראשון לציון פונו החופים על ידי המשטרה - בעקבות הנחייה שהתקבלה לפיה קיים חשש לירי רקטות בחופי הים. לאחריהם צפויים חופים נוספים להתפנות. 
בירושלים בוטלו אירועי תרבות שתוכננו לימים הקרובים, ביניהם אוסרת המשטרה על קיום יום ההילולא של בעל ה'אור החיים' הקדוש זיע"א, שעתידה הייתה להתקיים במוצאי השבת הקרובה.

גורמים ביטחוניים מעריכים שמימוש האיום של חמאס בירי על ערי גוש דן, לא יסתיים במה שראינו עד כה. הנחות המודיעין בישראל דיברו על יכולות שצבר חמאס במשך השנים, וצבירת טילי שמונה אינץ' המסוגלים להגיע לטווחים של עד 70 קילומטרים מרצועת עזה.

תגיות:צוק איתןמלחמהאזעקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה