חדשות בארץ

חזר בתשובה והשיב גנבה כעבור 6 שנים

לפני שש שנים, הוא היה נער צעיר שגנב טלפון סלולרי מדוכן בשוק. אחרי חזרתו בתשובה, העיק עליו המצפון והוא החליט להשיב את הגנבה בתוספת עוגמת נפש

אא

באחד מביקוריו של אלי דהן, 75, תושב צפת, בשוק העירוני לפני כשש שנים, הוא שכח את הטלפון הסלולרי על אחד מהדוכנים בהם קנה. כשהבין ששכח אותו, כבר היה מאוחר. הטלפון נגנב.

ביום שני האחרון, ניגש צעיר לבוש כחרדי אל דלת ביתם של משפחת דהן, וכשחשב שאין איש רואה אותו, תלה את השקית על דלת הבית והלך.

כלתו של דהן ראתה את האיש, ומיהרה להתקשר לבעלה. כשהגיע פתח את השקית וגילה בה להפתעתו, מכשיר סלולרי מדגם אייפון 4. למכשיר צורף מכתב מאותו אדם, שבמהלך השנים חזר בתשובה, ולא יכול היה להיות שקט בעקבות המעשה שלו:

"לפני הרבה שנים גנבתי מכם בשוק פלאפון". הוא כותב. "הייתי ילד ולא עשיתי את זה מכוונה רעה. מאותו רגע שגנבתי היו לי נקיפות מצפון ועוד שזה היה אדם זקן. אני ממש מצטער על זה כיום. ברוך ה' החלטתי להחזיר אייפון במקום הטלפון הישן. אני מבקש סליחה על הצער שנגרם ושתסלחו לי אם זה אפשרי".

בתחתית המכתב השאיר הצעיר כתובת אימייל, וביקש מהמשפחה שתודיע לו האם הם סולחים לו.

"ברור שאנחנו סולחים לו", אומר בנו של דהן בראיון לרשת מיינט. "אני מקווה מאוד שהמעשה היפה שעשה הצעיר הזה ישמש דוגמה לעוד נערים רבים שסוטים מדרך הישר ויעודד אותם לקחת אחריות על מעשיהם וחייהם. המסר שלנו לצעיר הוא שכולנו סולחים לו ומעריכים את מעשיו. יותר מכך, אשמח מאוד להיפגש איתו".

תגיות:חזרה בתשובהגניבה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה