חדשות בארץ

מצמרר: הסטטוס של יפרח על שליט

סטטוס ישן שכתב אייל יפרח, אחד משלושת בני הישיבה שנחטפו בסוף השבוע האחרון, על גלעד שליט בזמנו, מקבל משמעות מצמררת כהוא מועלה שוב לרשת. "ישנם אזרחים שמעדיפים לכתוב על חופשתם אי שם בארץ", נכתב בסטטוס

אא

הרשת מלאה בסטטוסים על אודות שלושת בני הישיבה שנחטפו בסוף השבוע האחרון. אבל סטטוס מפתיע ומצמרר הועלה באוב משנת 2011, שבה נחטף החייל גלעד שליט בידי ארגון הטרור חמאס.

כותב הסטטוס היה לא אחר מאשר אייל יפרח, תושב אלעד בן 19, תלמיד הישיבה הגבוהה "שבי חברון" – שנחטף ביום חמישי האחרון לאחר שעלה עם חבריו לטרמפ בסמוך לישיבת "מקור חיים" בגוש עציון.

אייל העלה סטטוס נוקב ברשת החברתית, בו קבל על העובדה שבזמן שבו ישנו שבוי ישראלי, ישנם אזרחים שמעדיפים לכתוב על חופשתם אי שם בארץ.

"יש כאלה שנוסעים לאילת ורושמים ´יאללה אילת חמישה ימים...´ יש כאלה שרושמים: ´יאללה איטליה עשרה ימים...´, פתח יפרח והוסיף, "אבל תחשבו רגע! מה גלעד שליט היה צריך לרשום? שבוי? לא יודע מתי חוזר הביתה?".

יפרח המשיך וכתב, "חבר´ה, גלעד שליט עדיין חי. לא מאבדים תקווה. ובכל יום מתפללים לאלוקים שיחזיר אותו הביתה בריא ושלם. אם יש לכם לב וגלעד שליט חשוב לכם, תעתיקו את הסטטוס הזה ותעשו לייק. כי גלעד עדיין חי".

מכרי של יפתח הגיבו היום לסטטוס הישן שהועלה. "מי היה מאמין שיבוא יום והסטטוס הזה יקבל משמעות כזאת כואבת.", כתבה אחת, ואחרת הגיבה: "רק שאצלך נעשה הכל כדי שזה לא ייקח יותר מדי זמן. מחכים לך".

השמות לתפילה: יעקב נפתלי בן רחל דבורה. גלעד מיכאל בן בת גלים. אייל בן איריס תשורה.

תגיות:חטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה