חדשות בארץ

ירושלמים? כנראה שאתם אוהבים את החיים

נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מבשרים לירושלמים טובות: ההגירה השלילית נעצרה, אנשים מרוצים מהשכר ובטוחים שיהיה טוב יותר. יום ירושלים במלוא מובן המילה

אא

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

בירת ישראל ממשיכה להוביל בתנופת דיור, תרבות, בתיירות ובכלל - באורח חיים נוח, כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, המתפרסמים לכבוד יום ירושלים ה- 47.

על פי נתוני הלמ"ס, 88% מהאוכלוסייה הבוגרת בעיר מרוצים מחייהם, 75% מרוצים מאזור המגורים, 70% חשים בטוחים יותר בעירם, 64% חושבים כי העתיד יהיה טוב אף יותר ממה שהוא עכשיו, ואילו קצת יותר מ- 50% מביעים שביעות רצון ממצבם הכלכלי.

ראש העיר, ניר ברקת, אמר בעקבות הנתונים, כי מרגישים את הרוח הצעירה הפועמת בעיר. לדבריו, זו עיר מודרנית ואטרקטיבית המושכת אליה צעירים רבים המבקשים ליהנות מאיכות חיים שיש רק בירושלים. "אנו ממשיכים יחד עם התושבים לפתח את העיר ולהשקיע את כל המשאבים כדי להמשיך לקדם את בירת ישראל למען הדורות הבאים. זו זכות גדולה".

גם בתחום הבניה שברה העיר שיא של 20 שנה עם מספר התחלות הבנייה ואישורי תכניות להקמות אלפי יחידות דיור נוספות ברחבי העיר. ירושלים עקפה מבחינת תיירותית את חיפה ותל אביב ומבחינת תעסוקה, מקדמת העירייה 100 אלף מקומות תעסוקה חדשים.

30 אלף צעירים עברו במהלך ארבע השנים האחרונות להתגורר בירושלים. הם מגיעים בעיקר מהערים החרדיות בני ברק, בית שמש, ביתר עילית, מודיעין עילית ואף מתל אביב.

תגיות:ירושליםיום ירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה