חדשות יהדות

הראשון לציון: יש הסתה גדולה

הראשון לציון הרב יצחק יוסף דיבר בישיבת "חזון עובדיה" על ההסתה הגדולה כיום נגד בני הישיבות. "מי יעלה על דל מחשבתו לעשות הכללות ולדבר על בני הישיבות שכל ימיהם בתורה"

אא

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

הראשון לציון הרב יצחק יוסף, נשא אתמול (רביעי) דברים בישיבת "חזון עובדיה", אשר עמד בראשה בטרם היבחרו לרב הראשי, ואמר כי בני הישיבות החרדיות נמצאים כיום תחת מתקפה תקשורתית סביב נושא גיוסם לצה"ל.

"יש היום הסתה גדולה כנגד בחורי ישיבות. לצערנו הרב עדיין יש גם קצת מהציבור שלנו שמושפעים מהאווירה הזאת ומתפתים לדבר כנגד בני ישיבות כאילו חס ושלום הם מתבטלים", אמר הראשון לציון. הרב אמר כי הטענה כי החרדים מתבטלים בישיבות דומה לטענה כי רוב החילונים גנבים היות שרוב האסירים בישראל חילונים.

"זה הרי לא יעלה על הדעת", אמר הרב. "ודאי שאסור לדבר דיבורים כאלה. רובם ככולם אנשים טובים. קל וחומר כאשר מדובר בבני הישיבות המסולאים מפז, מי יעלה על דל מחשבתו לעשות הכללות ולדבר על בני הישיבות שכל ימיהם בתורה".
הראשון לציון הוסיף ואמר כי "אסור להוציא את דיבתם רעה. דווקא בתקופות כאלה צריך לפאר ולרומם את לומדי התורה, להוסיף על סדרי הלימוד הרגילים, כי ככל שיהיו שקועים יותר בלימוד כך תפחת ההסתה כנגד לומדי התורה. הרדיפות של התורה בדור הזה יפסקו אם תהיה יותר שקיעות בלימוד".

תגיות:הרב יצחק יוסףחרדיםגיוס בני ישיבות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה