חדשות בעולם

האח רשיד: החרם על ישראל - צביעות

ישראל נהנתה לאחרונה מהסברה נפלאה מכיוון לא צפוי: מגיש טלוויזיה מרוקאי-נוצרי שנון תוקף מטיפים מוסלמים המסיתים לחרם על ישראל. "כל שייח או מוסלמי החולה בלבו - עליו לסרב להשתלת קוצב לב, משום שזוהי המצאה יהודית"

אא

המטיף המרוקאי-נוצרי המכונה "האח רשיד", אחד הקולות הבולטים של רשת הטלוויזיה הנוצרית ´אל-חיא´ (החיים), יוצא להגנת הישראלים: לאחרונה, בעקבות קולות של מטיפים מוסלמים בעד חרם על חברת הקפה הבינלאומית "סטארבקס" בשל היותה "רשת יהודית" לטענתם – תוקף רשיד בשנינות רבה את האג´נדה של מוסלמים בעולם להחרים את ישראל. בקטע שנון ורהוט, מתייחס רשיד לאבסורד שברצון להחרים תוצרת יהודית, בשל התרומה הגדולה לאין שיעור של העם היהודי לקדמה.

"הם סלקטיביים במה שהם מחרימים, משום שהם יודעים כי אם יחרימו כל דבר שיוצר בידי ´הכופרים´ - הם ייוותרו ערומים ורעבים, גרים באוהלים ורוכבים על גמלים ושותים את השתן ואת החלב של הגמלים, כפי שנהגה החברה הערבית בימי מוחמד לעשות", תוקף רשיד. "האם יודע הד"ר צפאת חיג´אזי ואיתו כל השייחים המהללים את עניין החרם, כי חלק גדול מההמצאות והחידושים בעולם נעשו על ידי יהודים?".

רשיד עובר להשוואה נועזת בין התרומה המוסלמית לבין התרומה היהודית לעולם המודרני. "מבין 12 מיליון יהודים בעולם - 184 יהודים זכו בפרס נובל במגוון תחומים, וזה מספר עצום ביחס למספר היהודים בעולם", מציין רשיד. "על סמך הממצאים הללו, היינו מצפים כי מיליארד וארבע מאות מיליון מוסלמים יביאו 24,920 פרסי נובל, משום שמספר המוסלמים בעולם הוא פי 117 ממספר היהודים. ובהתאם לכך היה אמור להיות מספר פרסי הנובל שבידי המוסלמים פי 117 ממספר פרסי הנובל בהם זכו היהודים.

"האם אתם יודעים בכמה פרסי נובל זכו המוסלמים? תשעה פרסי נובל בלבד. 12 מיליון יהודים זכו ב-184 פרסי נובל, ולעומתם, מיליארד וארבעה מאות מיליון מוסלמים זכו בתשעה. אוי לה לבושה. ועוד, מן התשעה הללו ישנם שניים אשר לא נחשבים מוסלמים: נג´יב מחפוט´, אשר נחשב לכופר באסלאם בשל הרומן ´בני שכונתנו´, ונדקר למוות בשנת 1997, והשני הוא הפקיסטני עבד א-סלאם, אשר משתייך לכת האחמדים - קדיאנים, והאחמדים נחשבים לכופרים בזרמים העיקריים של האסלאם. תשעה פחות שניים - נותרו שבעה".

בשלב זה עובר רשיד לטון ציני ומצטט את הקוראן משבח את המוסלמים: "´הוי, האומה הטובה ביותר שנשלחה לאנושות´. דבר נורא...", תוקף רשיד, "והבורות תמשיך כל עוד נראה שייח´ים כמו הד"ר צפנאת אלחיג´אזי אשר רוצים להחרים את הקפה שלדעתם הוא סמל יהודי. האם בדעתכם יש אפשרות לזכות בפרס נובל בצילה של בורות כזאת?". רשיד ממשיך ומצטט את הקוראן שמכנה את העם היהודי "צאצאי הקופים והחזירים" ושואל: "האם צאצאי קופים וחזירים מחזיקים ב-184 פרסי נובל, ולעומתם – ´האומה הטובה ביותר שנשלחה לאנושות´ זכתה בשבעה?! מי היא ´האומה הטובה ביותר שנשלחה לעולם´?".

רשיד ממשיך ומציע בציניות להחרים את המוצרים הבאים המיוצרים בידי יהודים: "אבקש מנצפאת חיג´אזי לרשום את שמות המוצרים הבאים על הלוח ואבקש מכם להחרים אותם: הדבר הראשון בטבלה הוא הג´ינס, במרוקו אתם מכנים זאת ג´ין. המציא אותו יהודי, שמו לוי שטראוס, בשנת 1873. ובשל כך אני דורש מכל המוסלמים שיסירו את מכנסי הג´ינס וישרפו אותם, ומבקש מהשייחים והמלומדים המוסלמים כי ימנעו מבניהם ובנותיהם מלבישת הג´ינס".

אחר כך עובר רשיד לאודם: "האודם או ה´ליפסטיק´ הומצא על ידי יהודי בשנת 1915, אם כן על כל נשותיהם של המוסלמים להפסיק את השימוש באודם, משום שהוא המצאה יהודית. חפשו המצאה אחרת לצביעת השפתיים". רשיד מוסיף ומציע להחרים אף את העט הכדורי שהמציא יהודי בשם לאסלו בירו בשנת 1938. "חיזרו לכתיבה באמצעות נוצה ולא באמצעות העטים הנובעים, משום שהם מתוצרת ´אחיהם של הקופים והחזירים´, מתבדח רשיד. עוד מונה רשיד את הצילום, השלט הרחוק. "כל מוסלמי או מוסלמית אשר אוחז בידו את השלט ברגע זה, עליו לזכור כי זהו אחד מהמצאותיהם של מי שהם מכנים ´צאצאי הקופים והחזירים´", מוסיף רשיד להתבדח. "תראו, לולא ´צאצאי הקופים והחזירים´ לא הייתם יכולים לזפזפ בין הערוצים בקלות.

רשיד עובר לציין את המצאת קוצב הלב בידי יהודי בשנת 1952. "כל שייח´ או מוסלמי החולה בלבו - עליו לסרב להשתלת קוצב לב, משום שזוהי המצאה יהודית. החרימו אותה אם כן", מתבדח רשיד. "וכל מוסלמי שיש לו את המכשיר הזה בלבו, שיזכור שיש בלבו דבר שנעשה בידי ´צאצאי הקופים והחזירים´".  רשיד מוסיף ותוקף את האמונה המוסלמית: "´הוי אויבי האל ושליחו´", פונה רשיד למטיפים, על דרך האמירה המתארת את היהודים בקוראן. "´הוי אלה אשר זעם אלוקים ניתך עליהם´. אני לא יודע על מי זועם האל במקרה הזה. האם על מי שמציל חיים באמצעות המצאות כגון אלו, או על מי שרוצה בהרג האנשים?! החרימו את המכשיר הזה ונראה מה יקרה לאחר מכן".

תגיות:חרם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה