חדשות בעולם

שמר שבת וניצל מאסון המטוס המלזי

המלצה חמה של סוכן טיסות ללקוח שלא לקחת את הטיסה בשבת, מנעה ממנו לקחת חלק בטיסת האימה שאבדו עקבותיה. "אלוקים אדירים, אתה שמעת מה שקרה לטיסה?", כתב הלקוח לסוכן בהתרגשות

אא

תעלומת המטוס המלזי אולי בדרך לפתרון: ממשלת אוסטרליה סבורה כי איתרה את שברי המטוס המלזי של חברת "מלזיה איירליינס", שעקבותיו נעלמו לפני כשבועיים. חלקי המטוס נצפו במרחק של כ-2,500 ק"מ מחופי המדינה.

ואולם ברקע האסון, סיפור השגחה מיוחד על יהודי שניצל מהאסון לאחר שדחה את הצעתו של סוכן הנסיעות לטוס בשבת  - סופר לאחרונה באתר "דנ´ז דילז". לפי הסיפור, בהחלטה של הרגע האחרון, ניצל יהודי שהחליט שלא לקחת את הטיסה המלזית, כדי שלא לחלל שבת.

"יותר משהיהודים שמרו על השבת, השבת שמרה על היהודים", כתב הבלוגר וסיפר: "מדובר בסוכן הנסיעות יהודי אורתודוקסי, שהציע ללקוח את המסלול, אך ביצע שינוי קל במועד הטיסה. סוכן הנסיעות אמר ללקוח, למרות בקשתו, כי הוא לא מסוגל להזמין נסיעה בשבת עבורו מטעמי מצפון, ואם הוא בכל זאת רוצה לטוס בשבת - שיעשה את ההזמנה בעצמו".

אולם הנוסע אכן פנה לבצע את ההזמנה בעצמו אלא שלאחר מחשבה נוספת, הוא החליט וויתר על הרעיון ובכך ניצל מהאסון. הלקוח שלח לסוכן אימייל משדה התעופה ושיתף אותו בהחלטתו: "ברכות משדה התעופה  LAX.יש לי עוד 55 דקות לעלייה על טיסת הביניים שלי. אני חושב מחדש על התכנית. אתה צודק שאני צריך להתחשב יותר בדת, ולכן אני אסתדר ואבטל את הטיסה של הלילה - שבת - מקואלה. אשאר בקואלה, ואשמח להמלצות לארוחה בליל שבת".

יומיים לאחר מכן, כתב הלקוח לסוכן: "אלוקים אדירים, אתה שמעת מה שקרה לטיסה MH370?אני לא יכול להפסיק לחשוב על זה. זה נס אמיתי. אתה מציל חיים אמיתי. אני לא יכול לחשוב יותר! נדבר בשבוע הבא. לא יודע איך להודות לך".

בתגובה כתב לו סוכן הנסיעות: "אני כל כך שמח בשבילך! לא אני מציל החיים. אלוקים והשבת הצילו את חייך. אתה חייב להם".

תגיות:השגחה פרטיתאסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה