פעילות הידברות

הרב זמיר כהן בדרך ללוס אנג’לס

לאחר שכבש את יהודי הארץ והעולם בהרצאותיו המרתקות, ייסד אתר אינטרנט מצליח וערוץ טלוויזיה יהודי ראשון מסוגו בעולם, הוא מגיע גם ללוס אנג'לס. קבלו את הרב זמיר כהן

  • י"ג חשון התשע"ד
אא
למרות שנולד לבית חרדי למהדרין, הרב זמיר כהן מביתר עלית דווקא משתלב יפה בעולם התקשורת. לא רק שהוא משתלב, אלא גם מוביל מהפכה שקטה, עצומה במימדיה, אשר תחילתה הייתה בהקמת אתר אינטרנט יהודי והמשכה בהקמת ערוץ טלוויזיה המשדר 24 שעות ביממה, בחינם. הערוץ משדר באפיק 97, ב-HOT וב-YES שבישראל וניתן לצפות בו גם דרך אתר האינטרנט של הידברות, שהינו אחד המושקעים והעשירים ביותר בתוכן רוחני. כל הסיפור התחיל לפני כשמונה שנים. המטרה סומנה כבר מההתחלה - אספקת מידע ייחודי עשיר, מבוסס על מורשת ישראל, ומרווה את הצימאון הרוחני ההולך וגובר בקרב היהודים בדורנו. מאז הוקם הארגון, תפס תאוצה ושמעו יצא ברחבי העולם כולו. יהודים מרוסיה, מטיילים באוסטרליה וגרים ממקסיקו, כולכם כאחד, נחשפו לתכנים של הידברות - ונדלקו. חידת היקום, מיסטיקה, זוגיות ותקשורת חיובית, חינוך עם חיוך, תורה ומדע, אסטרולוגיה והחיים שלאחר המוות הן רק חלק מן הנושאים החמים בהידברות. כמו כן, מופקות באולפני הידברות מגוון תוכניות מרתקות כגון "עונג שבת" עם השחקן נתי רביץ, "צירופים" עם מגוון אומנים, "עניין של חינוך" עם הזמרת אתי אנקרי, "מול הרוח" עם הרב יצחק פנגר ועוד היד נטויה.
תורה ומדע- הילכו שניהם יחדיו?
למרות האתגר הלא פשוט שבהקמת ערוץ טלוויזיה ופיקוח על תכניו, פועל הרב זמיר באפיקים נוספים ובלבד שעוד יהודי יחזור הביתה. מטרת על זו מביאה את הרב ללוח זמנים כמעט בלתי אפשרי: הרצאה מדי ערב בנוסף לעמידתו בראשות ישיבה לבעלי תשובה, טיסות לחוץ לארץ לצורך כנסי ענק, הגעה לסופי שבוע מאורגנים וכמובן- כתיבת ספרים, בין לבין. תשוקתו לתורה מחד, וכמיהתו לקרב יהודים רחוקים אליה מאידך, הביאה את הרב זמיר כהן לעמול לילות כימים עבור כתיבת חיבוריו. סוף כל סוף, אחר שנים של מחקר , עלתה המסקנה המתבקשת- הקדמה הטכנולוגית וגילויי המדע אינם סותרים את התורה, אלא אדרבה, מצביעים על אמיתותה. את ממצאיו ערך הרב זמיר לכדי חוברת בשם "תורה ומדע" אשר נחטפה כגרעינים בליל שבת. "בעבר היו נתונים מדעיים שכביכול סתרו מאוד את הכתוב במקורות, כמו לדוגמה בנושא מספר היבשות. הזוהר דיבר על תופעות כמו נדידת היבשות ונקב במספר המדויק של היבשות עוד בטרם התגלתה יבשת אמריקה", מסביר הרב זמיר. "אבל, כמובן שהתורה לא נבהלה ולא נבהלת מקושיות המדע". לאור הביקוש והצימאון הגדול בקרב היהודים עימם נפגש החליט הרב לאגד את ממצאיו לכדי ספר אשר קרא לו- "המהפך". ספרו "המהפך", שסיקר את נקודות ההשקה בין תורה למדע באופן מדויק ומפליא תורגם למגוון שפות ביניהן אנגלית, פרסית, איטלקית, צרפתית ואנגלית. הספר הפך במהרה לרב מכר וגרר אחריו את צאת המהפך 2 שראה אור ממש לאחרונה. בספר האחרון דן הרב בסוגיות כגון מוצא האדם, גיל העולם, עולם הדינוזאורים, אבולוציה, חזרה משערי מוות, רבייה עצמית, שינוי העובר מזכר לנקבה, המפץ הגדול והבריאה.
הידברות מגיעה לוואלי
כבר שנים שהרב זמיר מסתובב ברחבי העולם וממלא אולמות עד אפס מקום. הוא נפגש עם אנשים שונים, ממדינות שונות וצורות חיים שונות אך המשותף לכולם היא האש הבוערת בקרבם-  האש היהודית. פניות חוזרות ונשנות הגיעו אל הרב וגם אל משרדי הידברות בבקשה להקים מוקדי הידברות ברחבי העולם. בהנהלת הידברות החליטו להרים את הכפפה ולהתחיל לפעול. מאז נפלה ההחלטה קרמה היוזמה עור וגידים במהירות שיא. כתוצאה מכך, פועל כיום בוואלי "בית הידברות" לרווחת צרכי הקהילה היהודית בלוס אנגלס והסביבה ומספק מגוון שירותים. מעתה לכל יהודי יש לאן לפנות- אם בשאלה, אם בעצה או אם בבקשת מידע רוחני כזה או אחר. בין מגוון הפעילויות  במקום תמצאו שידור תוכניות והרצאות, על גבי מסך ענק, מפי מיטב המרצים כגון הרב זמיר כהן, הרב יצחק פנגר (מאסטר רייקי לשעבר, כיום-מרצה בכיר בהידברות), הרב אבנר קוואס (מומחה לזוגיות וחינוך ילדים), הרב הרצל חודר, הרב אורי זוהר ועוד רבים וטובים. כמו כן, בית הידברות מוציא מגזין חודשי שמופץ לתושבי לוס אנגלס בדוכני עיתונים, בבתי כנסת ושאר ריכוזים יהודיים, ובאמצעות הדואר למנויים בכל רחבי ארה"ב. בבית הידברות תוכלו גם ליהנות משלל כנסים מידי חודש בחודשו, אשר יועברו על ידי מרצים אורחים מארה"ב ומרכישת מגוון ספרים ומאות דיסקים של מרצי הידברות האהובים, כל אחד כאוות נפשו. בנוסף יוצא לדרך, ממש בימים אלו, פרויקט מיוחד הנקרא "ספר לכותל" כאשר הכנסתו לכותל תתקיים בזכות שותפות הדדית של  יהודי ארה"ב. הכנסת הספר תצוין באירוע מפואר בהשתתפות ראש ארגון הידברות, הרב זמיר כהן, וגדולי הדור.
סוף שבוע עם הרב זמיר כהן
לרגל פתיחת פעילות סניף הידברות בלוס אנגלס, יזמו מנהלי המקום סוף שבוע מפנק ומרגיע במלון הילטון בלוס אנגלס עם הרב זמיר כהן, הרב יצחק פנגר והזמר יהודה סעדו שיגיעו הישר מישראל לשלושה ימי חוויה רוחנית. הנופש יכלול פנסיון מלא (2 לילות 3 ימים), 7 ארוחות בהכשר גלאט כשר ומטעמים כיד המלך, בר שתייה קלה וחמה לאורך כל השבת, הופעה חיה של הזמר יהודה סעדו, והעיקר- תכנים עשירים במידע רוחני וטיפים לחיים של שלווה ואושר. במהלך סוף השבוע, ירתק הרב זמיר כהן את קהל צופיו עם עובדות מחקר מדהימות אשר תואמות למקורות היהודיים במדויק. לעומתו יפיג הרב יצחק פנגר את המתח שהצטבר במהלך השבוע על ידי הומור וחיוך גדול. לשילוב המנצח הזה, יצטרף במוצאי שבת קודש, הזמר האהוב יהודה סעדו וינעים את אוזני הנופשים בסעודת מלווה מלכה מפוארת. בסוף השבוע, שיתקיים בתאריכים ה-27/05 -29/05 בימים שישי-שבת-ראשון, תוכלו להירגע, ליהנות ממוזיקה ישראלית טובה, להתמלא במצברים רוחניים, לקבל תשובות לשאלות רבות, ולדבר עם המרצים באופן אישי.
כמו תמיד, הידברות שמחה להביא אליכם את מיטב החוויות הרוחניות- עד הבית.
בית הידברות- הבית שלך בוואלי!
לפרטים והרשמה ניתן לפנות לבית הידברות בטלפון 818-626-6849
בית הידברות-
17514
VENTURA BLVD
SUN FERNANDO VALLY

 

תגיות:הרב זמיר כהןהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה