חדשות בארץ

ידאג לנוער הנושר בביתר: הרב זמיר כהן

את ניסיונו ויכולתו בקירוב רחוקים אל חיק היהדות, ירתום הרב זמיר כהן גם לקרובים יותר, ויהיה אחראי לטיפול בנוער הנושר בביתר עלית. השבוע הוא נפגש עם ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין והם דנו בדרכים לקידום הנוער

אא

יו"ר ארגון הידברותהרב זמיר כהן שליט"א, ראש ישיבת היכל מאיר ומייסד מוסדות נתיבות שלום, יהיה מעתה הסמכות העליונה על כל נושא קידום הנוער בעיר ביתר, ולמתווה הדרך של גורמי המקצוע העירוניים העוסקים בתחום, כך הודיע  ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין.

ראש העיר ביקש מהרב זמיר כהן, לרתום את כל ניסיונו רב השנים בחינוך ובקירוב, כדי לגרום לעיר ביתר להיות המובילה בארץ בתחום זה. "אין לי ספק, כי דמותו הייחודית של הרב זמיר כהן, לצד ניסיונו הרב בחינוך ובקירוב, יכולה להביא לתוצאות גם בתחום קידום הנוער. אנחנו מפקידים בידיו את האחריות הרבה, מתוך אמונה, כי טיפולו המקצועי יחולל מהפך חיובי בנושא", אמר ראש העיר.

רובינשטיין אף הבטיח כי יקצה למטרה זו את כל המשאבים הנדרשים: "אנחנו נקצה לעניין הזה משאבים כספיים משמעותיים, על אף הקיצוצים התקציביים. קידום הנוער ניצב בראש סדר העדיפויות העירוני ולא נחסוך מאמץ בתחום".

בישיבה שהתקיימה השבוע בלשכת ראש העיר - בהשתתפות הרב זמיר כהן, בכירי העירייה, יחד עם גורמי המקצוע, עסקו המשתתפים בשלל תכניות ייחודיות המיועדות לקידום הנוער בביתר עילית, החל משלב מניעת הנשירה בגילאים צעירים, ועד לטיפול בנוער מתבגר שכבר לוקה בבעיות שונות.

בין היתר נסקרו מסגרות לימודיות ייחודיות שנפתחו בימים אלו עבור נוער הנמצא מחוץ למסגרות לימודיות. המסגרות הללו כוללות תכניות ייחודיות ומלוות בידי מיטב אנשי המקצוע, וכבר בשבועות הראשונים לפעילותן, רשמו הצלחה כבירה, עם מספר נרשמים גדול.

תגיות:הרב זמיר כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה