חדשות בעולם

ארה"ב: אוכל כשר? לא רק ליהודים

בתערוכת ענק של מזון כשר "כושרפסט" שהתקיימה בארה"ב הגיעו השבוע אלפי בני אדם, לאו דווקא יהודים. "מחקרים מראים שאפילו הגויים מעדיפים לצרוך אוכל כשר", מספר מייסד התערוכה

אא

תערוכת ענק בתחום המזון הכשר התקיימה בשבוע האחרון בניו ג´רזי ומשכה אליה כ-7,000 אורחים מכל רחבי העולם. רבים מתושבי אמריקה, גם שאינם יהודים, מעדיפים לצרוך אוכל כשר, בתואנה כי חותמת כשרות יהודית מעידה על ניקיון המוצרים ובריאותם

יוזם התערוכה מנחם לובינסקי, החל את דרכו לפני 24 שנים, בתערוכה של 69 דוכני תצוגת מזון כשר בלבד, אליה הגיעו כ-900 סוחרים. לעומת זאת, אל תערוכת הכשרות שהתקיימה בשבוע האחרון בניו ג´רזי, נהרו כ-7,000 אורחים שביקרו ב-369 דוכני מזון כשר שהגיע מכל רחבי העולם.

מה שהחל בשיווק שכונתי ואפיין בעיקר שכונות דתיות וחרדיות, קפץ למימדי ענק והפך למעצמה בקנה מידה עולמי, אשר פועלות בה חברות ענק שמייצרות אלפי מוצרים כשרים למהדרין.

כיום, שום חברה בתחום המזון לא מרשה לעצמה לפסוח על תערוכת ה"כושרפסט", אשר במהלכה הועברו סדנאות בישול ייחודיות, תוך שימוש במוצרים כשרים למהדרין, וכן ניתנה במה לטובי השפים בניו יורק להפגין את כישוריהם הקולינריים בכל מה שקשור למטבח היהודי, על מאכליו האותנטיים.

בתערוכה הוצגו מאות מוצרים כשרים כמו גם מאכלים חדשים לגמרי שזכו לטעימה ראשונה. "החברות המציגות הגיעו מארה"ב, ישראל, קנדה, ארגנטינה, ואפילו הפיליפינים", מספר מנחם לובינסקי, מנכ"ל ומייסד תערוכת כושרפוסט. "מחקרים מראים, והיום זה כבר לא סוד, שאפילו הגויים מעדיפים לצרוך אוכל כשר, לדידם, מטעמי ניקיון ובריאות".

אחד מביתני התצוגה אשר משך תשומת לב מיוחדת, היה ביתן הכשרות של SKS  מהדרין, שנמצא תחת נשיאותו של האדמו"ר משאץ-אשדוד, הרב דוד מוסקוביץ. אלפי המבקרים במקום סיפרו בהתרגשות על היכרותם עם SKS  מהדרין, והביעו את אמונם והערכתם הרבה בו.

תגיות:כשרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה