חדשות בארץ

הרב קנייבסקי לליברמן הבוקר: אל דאגה

מדוע החליט חה"כ ליברמן לפנות ישר לכותל המערבי לאחר זיכויו במשפט? יש מי שטען שמדובר במהלך פוליטי כלשהו, אך מסתבר שלאחרונה הקשר בין ליברמן לכותל המערבי אינו מקרי בכלל. תחליטו אתם

אא

הבוקר (רביעי) זוכה חה"כ אביגדור ליברמן ממפלגת הליכוד ביתנו במשפט החותם 17 שנה של חקירות והאשמות, בהכרעה פה אחד של השופטים לזכות. ליברמן הפתיע את כלי התקשורת כשפנה הישר לכותל המערבי, התעטף בטלית ואמר פרקי תהילים בשבח והודיה על תוצאות המשפט.

בכלי תקשורת שונים ניסו להסביר את תפילתו של ליברמן בכותל כמהלך פוליטי, אך מסתבר שעוד בטרם הוכרע משפטו, פנה חה"כ ליברמן לכיוון הרוחני כשהתייעץ עם אדמו"רים וגדולי תורה וביקש שיברכו אותו ויתפללו להצלחתו.

אבי אבוחצירה, עוזרו של חה"כ ליברמן ומהמקורבים אליו ביותר הוא חרדי המתגורר בבני ברק. הבוקר, בדרכם לתפילת הודיה בכותל המערבי, סיפר אבוחצירא ל"כיכר השבת" כי לאורך כל התקופה קיבל ליברמן ברכות מרבנים ואדמו"רים שצבא על דלתותיהם.

עוד סיפר אבוחצירה כי הבוקר לפני הדיון שלח ליברמן שליח לקבל את ברכתו של מרן הרב חיים קנייבסקי שהשיב: "אל דאגה, הכל יהיה בסדר". לדברי אבוחצירה במשך התקופה כולה העניק מרן את ברכתו לשר החוץ ואיחל לו שיצא זכאי בדין.

כמו כן, אתמול ביקש ליברמן את ברכת האדמו"ר מבעלזא שגם הוא איחל הצלחה מרובה ושייצא זכאי בדין.

עוד מציינים ב"כיכר השבת" כי במהלך השנים האחרונות התייעץ ליברמן לא פעם עם האדמו"ר מפרימישלאן בקרית הרצוג, וכי ההערכה היא שהשיחות היו בענייני המשפט.

כאמור, הבוקר הכריעו פה אחד שופטי בית המשפט בירושלים לזכות את חה"כ ליברמן מאשמת המרמה והפרת האמונים, וכך נסתם הגולל על הפרשייה בת ה-17 שנה.

(צילום: פלאש 90)

תגיות:אביגדור ליברמןהכותל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה