חדשות בארץ

צופית גרנט: מאמינה בכוחם של הנרות

היא שחקנית מובילה, מנחה, עיתונאית ואפילו מכהנת כנשיאת עמותת "אנוש" המסייעת לפגועי נפש. אלא שמעט יודעים על קרבתה של צופית גרנט ליהדות. "מתחברת מאוד לקבלה"

אא

השם צופית גרנט בוודאי מוכר לרובכם, ולא מהיום. גרנט ידועה כבר קרוב לשלוש עשרה שנים בהיותה שחקנית מוכשרת, עיתונאית ואף בזכות החלק שהיא לוקחת בפעילות של ארגון "אנוש" המסייע לנפגעי נפש, בו היא מכהנת כנשיאה. מלבד זאת, היא אשתו של מאמן הכדורגל אברהם גרנט, מי ששמו מתפרסם חדשות לבקרים במדורי הספורט. לזוג גרנט שני ילדים, רומי (20) ודניאל (17).

גרנט ידועה כמי שהתראיינה לא מעט בעבר וחשפה פרטים אישיים אודות עצמה, בין היתר את סיפור חייה הקשה ואת הילדות הקשה שחוותה וגם את סיפורו של אחיה, שמתמודד כבר לא מעט שנים עם מחלת נפש. אבל ממש לאחרונה, בחרה גרנט לחשוף בראיון ל"מעריב" פן נוסף ואישי מאוד שלא דובר בעבר, של קירוב שהיא עוברת בשנים האחרונות ליהדות. "אני מאמינה בכוחן של נרות", סיפרה גרנט. "אני מדליקה נרות שבת, מדליקה נרות חנוכה ובעצם כל דבר שמביא אור מתוך המסורת היהודית, ובכלל".

כמו כן, סיפרה גרנט על ההשתתפות הקבועה שלה בשיעורי תורה אותם מעביר הרב יובל הכהן אשרוב: "אני לומדת קבוע אצל המורה הדגול יובל אשרוב, המשמש תזונאי, מורה, יועץ וחבר. אני מחוברת מאוד לקבלה האמיתית והפחות מסחרית, היא ממלאת את הצורך הרוחני שלי".

גם כאשר נשאלה על דעתה בנוגע לכיסוי ראש לנשים, לא הסתייגה גרנט מהרעיון והביעה כבוד והערכה כלפיו: "אני מכבדת מאוד נשים שמכסות את שיערן, אך לא רואה טעם בכך באופן אישי. כשאגיע למקום בו מקובל לכסות את הראש, אעשה זאת - אם זהו חלק ממנהגי הצניעות עליי לכבד זאת, הרי אני מאמינה בכבוד ובסובלנות".

עוד סיפרה גרנט, כי היא "מאמינה בדת שמקרבת ומחזקת" וכן שהיא מחוברת מאוד לרב ישראל מאיר לאו שליט"א ולאשתו. "מצאתי שם בית של קירוב לבבות", מתארת גרנט. "משפחה זו נוהגת בכבוד, אצילות ואיפוק".

תגיות:צופית גרנטהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה