חדשות בארץ

הרב לאו בעצרת: איבדנו את מורנו ורבנו

עשרות אלפי בני אדם נטלו חלק בעצרת לזכר מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל בתום ימי השבעה לפטירתו. האדמור מבעלזא: "מי יתפלל עלינו? מי יעתיר עלינו ברחמים?"

אא
 
רבבות בני אדם השתתפו אמש (א´) בעצרת הגדולה לזכרו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל מול בית העלמין סנהדריה בירושלים, עם תום השבעה לפטירתו.
בעצרת  השתתפו רבנים ואישי ציבור, בהם מועצת חכמי התורה, הרבנים הראשיים, אדמו"רים וחבר כנסת מתנועת ש"ס, אשר נשאו דברים לזכרו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל. הגאון הרב שלמה עמאר שליט"א נשא דברים לזכרו ואמר כי מרן הרים את קרנה של יהדות ספרד ו"הציל עדות שלמות".
הרב עמאר סיפר כי בשעה שישב בבית הדין בפתח תקווה, הדיינים כולם נהגו להפנות שאלות קשות לכתובת אחת - הרב עובדיה יוסף זצ“ל. "הרב עובדיה יוסף הצליח לרומם את העם, להפוך אותם בקיאים בהלכות, נטע את אהבת התורה בלבם, גידל את הדור, נשא אותו על כתפיו", אמר הרב עמאר והוסיף, "אלמלא הוא חס ושלום היתה משתכחת תורה מישראל".
הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, נאם אף הוא לזכור של מרן ואמר: "איבדנו את מורנו ורבנו שבכל 93 שנותיו עמל בלימוד התורה. איבדנו דמות נדירה ברמה של דורות, בשבוע פרשת לך לך. בכל 93 שנותיו הלך הרב עובדיה ועלה בעמל התורה, באהבת התורה. את כל זה איבדנו בשבוע שעבר" 
האדמו"ר מבעלזא שיבח בעצרת את גדלותו של מרן זצ"ל בתורה ותפילותיו המרטיטות שבקעו רקיעים למען צאן מרעיתו. "מלבד שקידתו העצומה בתורה וחיבוריו התורניים שהקיפו את כל חלקי התורה, תורתו היתה מקור חיים, נהג רבינו זצ"ל להתפלל על בני הדור. מי יתפלל עלינו? מי יעתיר עלינו רחמים?".
האדמו"ר המשיך ואמר כי "אנו מוקפים באויבים ככבשה בין שבעים זאבים. מוקפים באויבים מבחוץ וגם מבפנים. שונאי התורה שמים את התורה ולומדיה ללעג ולקלס. מי יתפלל עלינו?".
 
(צילום: פלאש 90)
תגיות:הרב עובדיה יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה