חדשות בארץ

דור יתום: נפטר הרב עובדיה יוסף

תורה חגרי שק: מרן הרב עובדיה יוסף, מקים עולה של תורה בדור האחרון, ומגדולי הפוסקים בדורות האחרונים הלך לעולמו. עם ישראל מתקשה לעכל את האבדן העצום

  • ז' כסלו התשע"ד
אא

אבל כבד בעם ישראל בארץ ובתפוצות, בבוא הבשורה המרה על פטירת מרן הראשון לציון, פוסק הדור, נשיא מועצת חכמי התורה, הרב עובדיה יוסף זכר צדיק וקדוש לברכה והוא בן 93 שנה.

תקופה ממושכת של סבל וכאב, אשפוזים וטיפולים חוזרים, במוצאי שבתחול המועדסוכות האחרון הגיע מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל לאשפוז בבית החולים בשל בעיית תפקוד בכליות, אשר גררה גם כשל במערכות הלב, הדם והכליות.  

במשך אשפוזו עבר הרב טיפולי דיאליזה, הושתל בלבו קוצב לב זמני שהוחלף לאחר שיצר זיהום והוא הורדם וחובר למכונת הנשמה. בשבוע שעבר נראה שיפור קל במצבו כאשר שב הרב להכרה מלאה והוסר הסיוע הנשימתי.

אך לדאבון לב, אמש שב החל מצבו הבריאותי של מרן שוב להידרדר, בשל זיהום חמור בגופו. בעקבות כך, שב מרן והורדם וחובר למכונת הנשמה.

במהלך הלילה המשיך מצבו של הרב להידרדר, עד שהוגדר לראשונה לא יציב. ובשעות הבוקר, המשיך מצבו של מרן להידרדר עד לקריסת מערכות כללית בגופו.

עם ישראל בארץ ובתפוצות נשא תפילות רבות לרפואת הרב, אך למרבה הצער בשעה 13:24 החזיר מרן רבי עובדיה  יוסף את נשמתו הטהורה לבוראו.

הרב הניח אחריו מפעל של תורה וזיכוי הרבים שלא היה כמותו דורות רבים, רבבות של תלמידי חכמים שינקו מחכמתו וחסו בצל תורתו, ומהמהפך רוחני שתקצה היריעה מלפרט. יהי זכרו ברוך.

מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל מספיד את בנו, הרב יעקב יוסף זצ"ל:

 

תגיות:מרן הרב עובדיה יוסף זצ"להרב יעקב יוסף זצ"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה