אנטישמיות בבוסטון: הילד נרדף בשל יהדותו

ילד יהודי בבוסטון חווה יותר משנתיים של רדיפות ואלימות, וההורים החליטו לשים לזה סוף. האשמים: הנהלת בית הספר, ועריית בוסטון. הוגשה תביעה

אא

הורים יהודים הגישו תביעה נגד עיריית בוסטון בארה"ב ונגד מחלקת בתי הספר הציבוריים בעיר, בטענה כי אלו העלימו עיניהם מהעובדה שבנם בן ה־13 סבל מרדיפות והתנכלויות חוזרות ונשנות, וכן מהתעללות פיזית בשל יהדותו.

ההורים טענו כי בנם היה קרבן להתקפות אנטישמיות יום-יומיות בידי קבוצה של נערים בבית הספר, שיום יום היו משמיצים את ילדם בהשמצות דתיות והיו פונים אליו כשהם מצדיעים בהצדעת מועל היד של הנאצים. כך כתבו במכתב התביעה שהגישו לבית המשפט.

ההורים טענו כי בנם הוכה וכי הושלכו לעברו מטבעות. באחד המקרים צוין כי ראשו של הילד הוטח על ארוניות בבית הספר. עוד הוסיפו ההורים לאחרונה לכתב התביעה כי צויר צלב קרס בגיר מחוץ לביתם. ההורים הגישו את התביעה בבית המשפט המחוזי של ארה"ב בבוסטון, והטענה העיקרית העולה מתוכה כי למרות האלימות המתמשכת יותר משנתיים, גורמים בבית הספר "לא עשו שום דבר כדי לעצור את זה".

ההורים אמרו כי על אף תלונותיהם החוזרות ונשנות להנהלת בית הספר לא נעשה מאומה כדי למגר את התופעה. הצעד היחיד שננקט הוא שנתנו אישור לתלמיד לאכול ארוחת צהרים בחדר המורים במקום ביחד עם שאר התלמידים. התביעה מוגשת נגד מחלקת החינוך של עיריית בוסטון, מנהל בית הספר, המפקחת והעוזר הראשי.

תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה