חדשות בעולם

הרב של ההומלסים בארה"ב

סיפורו המדהים של הרב שלמה קונין, הרב שמגיש אוכל לנזקקים בסנט-מוניקה בארה"ב, זכה לכתבת סיקור מיוחד ברשת חדשות אמריקאית. "כולנו אחראים זה לזה", סיפר הרב לכתבת החדשות

אא

"כל מי שיבלה את זמנו בפארק האוקיינוס בסנט-מוניקה עשוי לזהות את האיש הזה בדרך למשימה חיונית, בידיים מלאות אוכל", סיפרה הכתבת ברשת החדשות האמריקאיתKCAL9. "שמו הרב שלמה קונין מבית חב"ד במערב לוס אנגלס", ממשיכה הכתבת.

בשלוש השנים האחרונות הפך הרב קונין דמות חיונית לחסרי הבית ולנזקקים בפארק האוקיינוס בסנט-מוניקה. בכתבה בערוץ KCAL האמריקאי נראה הרב מחלק מנות מזון גדושות באוכל מזין ובריא לחסרי בית ברחוב.

"האדם הזה הופתע כרגע בארוחה הכוללת דג סלומון, פירות יבשים, עדשים ואורז. זה, סביר להניח, האוכל המזין ביותר שהוא יקבל היום", אומרים בכתבה, "והרב קונין הוא שדואג שיהיה לאישה הזה מה לאכול".

בראיון לערוץ אומר הרב קונין: "מה שחשוב כל כך שכולנו נבין הוא שכולנו אחראים זה לזה. אם אתה רואה אדם רעב, תאכיל אותו". בכתבה מסופר כי "בעזרת תרומות, הרב קונין כבר מאכיל עניים זה עשרות שנים. ארוחות מזינות מבושלות בבית חב"ד, ואז מוגשות באופן אישי בידי הרב לנצרכים".   

הרב קונין מספר כי "מה שיפה כאן הוא שהיום, למרות המצב הכלכלי הקשה, במקום לקצץ, אפשר פשוט להרים טלפונים ואנשים תורמים". הרב קונין מספר לכתבת כי "כשאנחנו עושים דברים כאלה הקב"ה תמיד מחייך. מחייך להם שיש להם מה לאכול, ומחייך לנו על המעשים שלנו".

תגיות:חסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה