טורים אישיים - כללי

את התמונה הזאת ראיתם?

בעוד כלי התקשורת זועמים על המשפחה החרדית ששחתה במי האנדרטה לזכר חיילי צה"ל, גולש העלה לרשת תמונה שמראה מציאות קצת אחרת, רק לא מסוקרת משום מה

אא

רק חרדים התרחצו באנדרטה לזכר חיילי צה"ל או שזה פשוט פחות מעניין? במהלך הסערה התקשורתית בעקבות חבורת הילדים שטבלה באנדרטה לזכר חללי צה"ל, גולש המכנה את עצמו jackie11 העלה אתמול (יום ד) לפורום תפוז תמונה (ראו למעלה מימין) ובה נראה אדם בעל חזות שאינה חרדית, כשהוא משכשך את רגליו במי האנדרטה לזכרם של חיילי צה"ל שנספו באסון המסוקים.

אסון המסוקים התרחש ב-4 בפברואר 1997, כאשר שני מסוקי יסעור שנשאו חיילים מיחידות חי"ר ומודיעין בדרכם למוצבי צה"ל בדרום לבנון, התנגשו זה בזה והתרסקו. כל 73 יושבי המסוקים נספו במה שזכור כאחת התאונות הקשות שהיו בצה"ל.

אין ספק כי אותה משפחה, חרדית או לא חרדית, לא נהגה כבוד באנדרטה לזכר החיילים, מעשה שאין לו כל הצדקה, אלא שנראה שעצם העובדה כי המשפחה עונה להגדרה חרדית, מוסיפה עניין מיוחד, צבע ונפח לכותרות ופרנסה בשפע לעיתונאים. שהרי מדובר ב... חרדים.

בפרויקט ההסברה דוסים, פרסמו את התמונה שבה נראה אדם חילוני בתוך הבריכה לצד התמונה בה נראו ילדים חרדיים בבריכה, ואמרו: "נחשו נא באיזו מהתמונות בחרה היום התקשורת הישראלית לעסוק בהרחבה ולהגדירה כתופעה הפוצעת את המשפחות השכולות".

תגיות:חרדיםתקשורת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה