חדשות יהדות

בנו של רה"מ מתחזק - גם בסין

מזה תקופה שאבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, נמצא בתהליך התחזקות. לאחרונה הוא הצטרף לביקור בסין, והניח תפילין לעיני המארחים הסיניים, שלא הבינו מה הוא כורך על זרועו. לנתניהו הצעיר היה הסבר מעניין

  • כ"ז חשון התשע"ד
אא

הביקור הנוכחי של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בסין הרחוקה, זכה לסיקור מלא מעט כיוונים. אחד מהם נוגע דווקא ליהדות, ודווקא לבנו אבנר. השניים הגיעו לביקור במוזיאון הפליטים היהודים בשנחאי, בנוכחות שלוחי חב"ד בעיר - הרבנים שלום ואברהם גרינברג, שהיו אחראים על אספקת והכנת המזון הכשר לפמליה הישראלית. במהלך הביקור שאל אבנר נתניהו את הרב אברהם גרינברג, והתעניין האם יש לו תפילין בהישג יד, כיוון שהוא טרם הספיק להתפלל. כשהרב השיב בחיוב - עבר אבנר לבית הכנסת הסמוך, אוהל משה, על מנת להתפלל.

במקביל הגיעה הפמליה מסביב, שנכנסה גם אל בית הכנסת, וראתה את אבנר כשהוא מתפלל מתוך אפליקציה בטלפון הסלולארי שלו. המארחים הסיניים התעניינו ושאלו את נתניהו הצעיר מה כרך על זרועו, והלה השיב להם שהתפילין מזכירים מדי בוקר מי ברא את העולם, ולפני מי אנחנו עומדים.

חלק מהנוכחים, כולל צלמי עיתונות סיניים, הנציחו את בנו של ראש הממשלה הישראלי עטור בתפילין, במהלך הביקור הממלכתי, והדבר זכה לידיעות ואזכורים רבים בכלי המדיה של הרפובליקה הסינית.

תגיות:אבנר נתניהוסין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה