פעילות הידברות

עכשיו תורכם להגיע אלינו

בשורה טובה: הידברות משיקה מרכז סדנאות מושקע בפתח תקווה - "בית הידברות". בתפריט: דינמיקה קבוצתית, שאלות ותשובות, אווירה פרטנית וארגז כלים שישמש אתכם בנושאים רבים ומגוונים. אז כמה סוכר?

אא

זה קורה כאן ועכשיו. לאחר שעקבנו בדריכות אחר הרצאות שונות, הגענו לסוף העיר כדי לשמוע רב אהוב וציפינו לשלטי החוצות שיודיעו על הרצאה מרתקת, "הידברות" מגישה בפניכם מתכון חדש להנאה רוחנית ותועלת מעשית בצידה. והפעם: כוס קפה וסדנא בניחוח אינטימי וביתי במיוחד, עם טובי רבני ומרצי הידברות, במגרש הבית של הארגון. שימו לב, בשורה מיוחדת ובלעדית בפינו: המחירים למפגשים ירדו ל-80 ₪ עבור משתתף! אז לכל מי שהגיע להרצאות אבל התאכזב שלא יכול היה לשוחח עם הרב, לכל מי שציפה בכיליון עיניים לקבל כלים מעשיים יותר, לזכות ליחס אישי יותר או פשוט להציץ אל תוך סלון הבית של מעצמת "הידברות", מוזמן כעת לבניין מישורים, אימפריה בת חמש קומות גדושות בעשייה יהודית, אשר בקומת הקרקע שלה ממוקם "בית הידברות". ב"בית הידברות" צפויות להתקיים סדנאות מעשיות במגוון נושאים הבוערים בכולנו: החל מפיתוח האישיות ודימוי עצמי נכון ועד מפתחות לחיי איכות, חיי זוגיות וחיי משפחה מאושרים. כבר בסדנאות הראשונות נוכל ליהנות מהרב יצחק פנגר, אהוב הקהל, אשר פותח את תחילת חגיגת הסדנאות במקום. הסדנא שמונה, כשני מפגשים, בני ארבע שעות, תעניק כלים מעשיים בנושא "הצלחה בזוגיות", וכמובן תובנות מעניינות לחזור איתן הביתה. "הסדנא מעוררת השראה בכל הנוגע לשאלה איך לפתח זוגיות נכונה", אומרת אחת ממשתתפות הסדנא. "מדובר בסדנא מרתקת שעונה על הרבה ספקות ובעיות ומדברת לכל זוג, לכל איש או אישה רווקים, ואני מרגישה שהדברים מאוד בונים אותי". סדנא נוספת שרצה בימים אלה ממש היא הסדנא של הרב זמיר כהן, ראש ארגון הידברות, אשר כוללת ארבעה מפגשי חוויה בנושא העצמה אישית עפ"י הקבלה והרמב"ם והצלחה בזוגיות. יוזמי הפרויקט מתכננים פעילויות נוספות רבות עבור ציבור המשתתפים, ובכלל כך סדנאות בנושאי פסיכולוגיה ויהדות, חינוך ילדים, הדרך להצלחה ועוד. בין המרצים החמים שצפויים להגיע נמצא את ד"ר אייל אונגר וד"ר קרייג גודמן בנושאים שעל הקו התפר בין פסיכולוגיה ליהדות, איש החינוך חיים ולדר, הרב אבנר קוואס וכמובן מיטב מרצי הבית של ארגון "הידברות", כולל הרב יצחק פנגר בסדנא המאלפת "שבילים בפרדס הרפואה", שתכלול תרגולים מעשיים לחיי איכות ובריאות. בסיום חלק מן הסדנאות יחולקו דיסקים מסכמים, חוברת או ספר הסוקרים את עיקרי הדברים ומעניקים למשתתף צידה מעשית לדרך.

אז מה עוד מיוחד בבית הידברות?

"בית הידברות" הינו מקום אינטימי יחסית. מספר המשתתפים בו מוגבל לכמה עשרות בלבד, והדגש הוא על יחס אישי יותר ומתן משקל לשאלות ותשובות. "כשבן אדם מגיע להרצאה", מסביר שי סרודי, מנהל "בית הידברות", "יחד איתו מגיעים עוד 300 איש והוא נבלע בין ההמון. אותו אדם שומע הרצאה כשעה וחצי ונעלם לביתו לפעמים עם התהיות ועם השאלות שהתעוררו בו לאורך ההרצאה. ב"בית הידברות" יתקיימו סדנאות למספר מוגבל של אנשים, מה שייצור ממילא אווירה אינטימית יותר, כך שאדם שיש לו שאלה יקבל מענה הולם ואולי אף פתרון פרקטי. כמו כן, מדובר בהענקת כלים בצורה מעשית יותר, ויתאפשר גם שיח בין המשתתפים". "בהרצאות הנושאים מועברים ביתר כלליות", מוסיף ומסביר יוסף עזרא, משנה למנכ"ל בארגון. "גם אם אדם העז לשאול את המרצה שאלה - לא תמיד התשובה ממצה ומספקת אותו, וייתכן גם שהמענה הנקודתי לא נותן פתרון מקיף לבעיה. בסדנא, לעומת זאת, מפרקים את הנושאים מעט יותר, מנתחים את הבעיות הבוערות שלא פוסחות על אף בית, ונשמח שגם הפתרונות יגיעו לכל בית. "אני קורא לכל אחד ואחת לבוא ולקחת חלק במיזם הנפלא הזה. ראינו בעינינו איך הרבה אנשים שישבו בסדנא מעשית שהתאימה לצרכיהם יצאו עם הרבה מעבר למה שציפו. הכלים שמקבלים בסדנאות מעין אלו הם משהו ללכת אתו הביתה, למשרד, ובכלל לחיי היום יום בבחינת אוצר יקר. בנוסף אנחנו גם קשובים לציבור, ואם תהיה דרישה לנושא מסוים - ניעתר בשמחה". מלבד סדנאות צפויות להתקיים ב"בית הידברות" גם הופעות, הרצאות במעגל מצומצם וימי עיון מאתגרים במגוון תחומים.

אז מי קהל היעד?

ובכן התשובה לשאלת מיליון הדולר, היא פשוטה: בשונה ממקומות אחרים במרכז הארץ, ב"בית הידברות" אין סלקטור בכניסה. רווקים ונשואים, גברים ונשים, חילוניים ודתיים - כולם כאחד מוזמנים לקחת חלק, כל אחד לאן שלבו לוקח אותו. "היום אנחנו נמצאים במקום בו אין עיר או שכונה שהידברות לא הגיעה אליה", אומר עזרא. "הידברות ב"ה לא אכזבה ולא השאירה אף תושב שיכול להגיד שהידברות רחוקה ממנו. אנחנו באמת מגיעים לכל מקום... אבל הגיע הזמן שתבואו אלינו".

מעוניינים בפרטים נוספים? התקשרו אלינו: 073-222-1300.

תגיות:הידברותסדנאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה