חדשות בארץ

תל אביב: רון חולדאי ימשיך לכהונה נוספת

חולדאי, המכהן כבר 20 שנה בראשות עיריית תל אביב-יפו, ימשיך לקדנציה חמישית

תל אביב, תמונת נוף (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)תל אביב, תמונת נוף (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, לא 'סיפק את הסחורה' לכל מי שמאס בשלטונו ורצה להדיח אותו לאחר 20 שנות כהונה. חולדאי קיבל כ- 46 אחוזים מקולות הבוחרים, וניצח בפער גדול את אסף זמיר, שקיבל כ- 34 אחוזים בלבד. שני המועמדים האחרים, נתן אלנתן (ש"ס) ואסף הראל, קיבלו פחות מ- 13 אחוזי תמיכה.

בנאום ניצחון שנשא במטה הבחירות שלו, התייחס חולדאי לסקרים של השבועות האחרונים, מהם עלה כי צפוי לו קרב קשה מול זמיר – מי ששימש כסגנו במשך עשר שנים: "יצרתם פה דרמה, כל הכבוד לכם. לחיי הדרמות שבדרך". הוא הוסיף: "הגיע הזמן לחזור לעבודה".

סיעתו של חולדאי, "תל אביב אחת", תהיה הסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר, עם כ- 18 אחוזים מהקולות. "רוב העיר" של זמיר במקום השני עם 16 אחוזים.

חולדאי – שבמהלך מערכת הבחירות היה נתון לביקורת צולבת מצידם של המועמדים הצעירים זמיר והראל – לא בחל באמצעים כדי לשמר את שלטונו. הוא ניצל עד תום את הסערה סביב "גשר יהודית", שהקמתו הוקפאה על ידי שר התחבורה ישראל כץ בשל הכוונה של חברת "נתיבי איילון" לבנותו בשבת. חולדאי תקף את כץ על צעדו ואף עתר לבית המשפט בדרישה לחדש את העבודות. בשבוע שעבר חשף ראש העיר – בעיתוי שכמובן לא היה מקרי – את הכוונה להפעיל בקרוב בתל אביב ובסביבתה 24 קווי מוניות, שייסעו גם בשבתות ובחגים. מבחינה זו, השקפותיו אינן שונות בהרבה מאלו של שני המועמדים הלא-דתיים האחרים. למעשה, מועמד ש"ס נתן אלנתן היה הקול הבודד מבין המועמדים לראשות העיר שיצא נגד הפרת הסטטוס קוו ונגד הפעלת תחבורה ציבורית בשבת.

תגיות:תל אביבבחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה