חדשות בעולם

האם הנשיא טראמפ בחר, וזו תהיה המחליפה של ניקי היילי באו"ם?

האם נמצאה השגרירה החדשה שתחליף את השגרירה הפורשת ניקי היילי באו"ם? על פי דיווחים חדשים עולה כי הנשיא האמריקני דונלד טראמפ הציע זה מכבר לדוברת מחלקת המדינה הת'ר ניוארט את התפקיד הנכסף

אא

האם נמצאה השגרירה החדשה שתחליף את השגרירה הפורשת ניקי היילי באו"ם? על פי דיווחים חדשים עולה כי הנשיא האמריקני דונלד טראמפ הציע זה מכבר לדוברת מחלקת המדינה הת'ר ניוארט את התפקיד הנכסף, וזו נעתרה לבקשתו וככל הנראה תאייש את תפקידה החל מינואר הקרוב. 

על פי הדיווח שפורסם באתר 'בלומברג', הדוברת נחשבת לאחד האנשים היותר מקורבים לבתו היהודייה של הנשיא, איוונקה-יעל קושנר. 

השגרירה הפורשת היילי צפויה לסיים את תפקידה ב-31 לדצמבר למניינם, אך בחירתה של ניוארט בת ה-48 הפתיעה רבים - שכן ניסיונה של הדוברת (ששימשה עד כה כמגישה וכתבת בערוץ 'פוקס ניוז') בכל הקשור למדיניות חוץ - שואף לאפס.

קודמתה, היועצת האסטרטגית לשעבר דינה פאוול - סירבה להצעתו של טראמפ לאיוש תפקידה של היילי, זאת למרות שלדברי יודעי דבר - היא הייתה המועמדת המועדפת על טראמפ בעניין זה. פאוול מצדה טענה כי זה אינו הזמן הנכון עבורה ועבור משפחתה לבצע שינוי כזה ולעזוב את תפקידה כמנהלת בנק בכירה. 

ברשימתו של טראמפ נמצאים מועמדים נוספים לתפקיד שגריר האו"ם, ביניהם שגריר ארה"ב בצרפת ג'יימי מקורט, ושגריר ארה"ב בגרמניה ריצ'רד גרנל - שבעברו שימש כדובר המשלחת האמריקנית באו"ם. 

תגיות:או"םניקי היילימחליפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה