חדשות בארץ

בחירות 2018: 6.6 מיליון צפויים להצביע ב-11 אלף הקלפיות

למעלה משישה מיליון צפויים להצביע היום לרשויות המקומיות - ב-11 אלף הקלפיות הפזורות ברחבי הארץ. ומה קורה הבוקר בבירה?

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

למעלה משישה מיליון צפויים להצביע היום לרשויות המקומיות - ב-11 אלף הקלפיות הפזורות ברחבי הארץ. הקלפיות שנפתחו בשעה 7:00 בבוקר, ייסגרו בשעה 22:00 בלילה - ויאפשרו לבעלי זכות הבחירה להגיע ולהשפיע. 

על פי הנתונים שהתקבלו עד כה, שלוש שעות מרגע פתיחת הקלפיות - חלה ירידה של 2.7% בשיעורי ההצבעה, ולקלפיות הגיעו 21,691 בני אדם בלבד. 

3,400 מועמדים מתמודדים על 251 רשויות, מתוכם  723 לתפקיד 'ראש רשות מקומית'. 

השר זאב אלקין הגיע להצביע בקלפי שבבית הספר 'ברנדט' בירושלים, וביקש מהירושלמים לצאת מבתיהם "להגיע לקלפיות, להצביע ולהשפיע על עתיד העיר הזאת". לדברי אלקין, כעת מתחולל "קרב צמוד בין שלושה מועמדים על עלייה לסיבוב השני", אך להערכתו "נעלה לסיבוב השני, ושם ננצח", כך אמר בראיון לעיתון המקומי 'כל העיר'. 

עוד הוסיף אלקין ואמר כי אחרי מסע ארוך בן חמישה חודשים שבמהלכו פגש בעשרות אלפי ירושלמים נפלאים - "אנו נמצאים בסופו של המירוץ, ולא חשבתי על זה במושגים של כדורגל, מנצחים ומפסידים, אלא במושגים של אחריות עצומה. מי שיבחר, ייקח על כתפיו אלפי שנים של היסטוריה יהודית".

המועמד החרדי של הבירה, יוסי דייטש, הגיע לקלפי שליד ביתו בירושלים כדי להצביע - לא לפני שפקד את הכותל המערבי כדי להתפלל להצלחתו. בדברים שאמר אתמול (ב') בראיון לערוץ 7, הביע דייטש את הערכתו לציבור כשוחח עם תושבים בשוק מחנה יהודה, ואמר כי "זו תהיה המדיניות שלי כראש עיר".

תגיות:בחירותקלפיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה