שבת

קידוש השם: חיילים יהודים-אמריקנים מעיראק, שמרו את השבת העולמית. צפו

קידוש השם: אלפי יהודים ברחבי העולם מצטרפים לפרויקט החשוב ופורץ הדרך של שמירת השבת העולמית. לפניכם שני חיילים יהודים-אמריקנים המשרתים בעיראק, שהצטרפו לפרויקט בשנים קודמות, ושמרו אותה באוהל הצבאי שלהם, וגם אתם מוזמנים להצטרף יחד עם כל עם ישראל לשמירת שבת בתאריך י"ז-י"ח חשון (15-16/11), פרשת וירא. צפו

שלמה שולמן (צילום מסך)שלמה שולמן (צילום מסך)
אא

עשרות אלפי יהודים מכל רחבי העולם השתתפו בפרויקט המהפכני 'השבת העולמית'. אחד מהם הוא לא אחר מאשר חייל יהודי-אמריקני בשם שלמה שולמן המשרת בעיראק, שבסרטון שהופץ ברשתות החברתיות סיפר על השבת הייחודית שהוא מתכוון לשמור מהבסיס בעיר בחריין, שנמצאת בצפון עיראק. 

את הסרטון המרגש שלו שלח שולמן למארגני האירוע בצירוף בקשה 'קטנה' לצרף את האירוע באוהל הצבאי שלהם - לרשימת האירועים שייערכו בשאר רחבי העולם. באופן כזה, כך קיווה שולמן, אולי ישמעו עלינו חיילים מאוזרים אחרים בעיראק, ויגיעו אף הם לשמור עמנו את השבת המיוחדת הזו. 

שולמן לא האמין שתוך ימים אחדים, הפרסום הקטן שלו יפרוץ 'ימה וקדמה' ויגיע לאוזניהם של חיילים מבסיסים נוספים באזור עיראק, ש'קפצו על המציאה'. אחד מאותם חיילים הוא צ'ארלס מ. לוויס המשרת בבסיס אריפיג'ן בכווית, שבסרטון משלו הודיע שגם הוא מצטרך לשמירת השבת העולמית, ומתכוון לערוך אירוע משמעותי בבסיסו שלו - אליו צפויים להגיע חיילים יהודים מחיל האוויר האמריקני. 

צפו בסרטון של שלמה שולמן:

צפו בסרטון של צ'ארלס לוויס:

בואו נחבק את השבת - לפרטים נוספים על פרויקט השבת העולמית, לחצו כאן.
תגיות:שבת עולמיתאמריקהחייל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה