חדשות בעולם

שעות לאחר הטבח: האחות בבית החולים גילתה שהיורה הוא בנה שלה

בשבוע שעבר ביצע נער בן 18 טבח אכזרי בבית ספרו לשעבר. אמו, אחות במקצועה, טיפלה בפצועים שהגיעו לבית החולים אך כששוטרים הופיעו על סף המחלקה שלה - היא הבינה את האמת האיומה 

אא

הלם כבד היכה בסוף השבוע שעבר בחצי האי קרים ברוסיה, לאחר הטבח שבו נרצחו כ-20 תלמידים ועובדים, על ידי תלמיד לשעבר בבית הספר המקומי. התלמיד - ולדיסלב רוסלייקוב נכנס למתחם בית הספר כשרובה בידו, וירה בעוברים והשבים ללא אבחנה. 

כתוצאה מהירי נפצעו גם עשרות אנשים שהובהלו למחלקה האונקולוגית בבית החולים - שם קיבלה את פניהם בין היתר אחות בשם גלינה - שהיא לא אחרת מאשר אמו של הרוצח, שגם גילתה באותו מעמד כי היורה הוא לא אחר מאשר בנה. 

לדברי האם, אחרי האסון היא הוזעקה בדחיפות למחלקה האונקולוגית בבית החולים, כדי לעזור בטיפול בחלק מהפצועים שהגיעו לשם. הרעש וההמולה היו גדולים, והיא עבדה ללא הרף מבלי לדעת את פרטי האירוע ומי אחראי לירי המתועב. 

רק כעבור שעות, כשהופיעו שוטרים בפתח בית החולים ולקחו אותה לחקירה - הבינה את האמת המרה של מי שעומד מאחורי הטבח הנוראי, וניסתה לשים קץ לחייה. החוקרים מנעו זאת והצילו אותה, אך בתקשורת פורסם שמצבה הנפשי בכי רע, ושהיא עדיין ממאנת להאמין שבנה הוא האחראי למותם של עשרות חפים מפשע. 

בתקשורת המקומית דווח כי מיד לאחר הירי, ולדיסלב התבצר בספריית בית הספר וירה בעצמו. 

תגיות:חדשותרוסיהטבח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה