חדשות בארץ

לאן הגענו? סייעת פרסמה תמונה של בן 3 וכתבה: ’שונאת את הילד הזה’

סייעת בצהרון בבאר יעקב פרסמה תמונה של ילד בן שלוש, ולצדה כתבה את המילים הקשות: "שונאת את הילד הזה. כל היום רק בוכה". איך זה הגיע לאמו של הילד, ומה הייתה תגובתה?

אא

לאן הגענו: סייעת בת 21 שעובדת בצהרון בבאר יעקב פרסמה ברשת החברתית 'אינסטגרם' תמונה של ילד כבן שלוש וחצי, כשהוא בוכה בזמן שהוא רוחץ ידיים ועל התמונה הוסיפה את הכיתוב המקומם: "פיתחתי כלפי הילד הזה שנאה גדולה. רק בוכה כל היום".

אחד הגולשים שראה את התמונה הזו, דיווח על כך למשטרה שמיהרה לאתר את אמו של הילד, ולזמן אותה לתחנה. על פי הדיווח של אתר 'ווינט' הבוקר (ה') , קצין המשטרה שהחליט להתקשר לאמו של הילד, הסביר כי עשה זאת כי "בתור אבא, לא היה רוצה שזה מה שיעשו לבן שלו".

האם האומללה נאלצה לראות את תמונת בנה כשהיא גלויה לעיני כל עם ישראל, כי הסייעת אפילו לא טרחה לטשטש את פניו. "אני לא יכולה לתאר איך הרגשתי. הייתי בשוק, התחלתי לרעוד. עד עכשיו אני בסערת רגשות ולא הצלחתי להתאושש", סיפרה. 

האם פנתה למנהלת הצהרון ולגננת, שלהגדרתה 'היו בהלם' ואף הודיעו לה כי הסייעת תזומן לשימוע ומיד לאחר מכן תפוטר מעבודתה. "מי שלא יכול להתמודד עם ילדים - שלא יעסוק במקצוע. איך היא מסוגלת להעלות תמונה כזו ולכתוב שהיא שונאת את הילד? זה משהו שהוא כבד מדי, וקשה לי להאמין שאדם מסוגל לעשות דבר כזה. הוא בסך הכל ילד תמים בן 3 וחצי", אמרה האם. 

שירלי דרי, מנכ"לית 'פנאי וקהילה', הארגון המקומי שאחראי על הצהרון, מוסרת כי הסייעת נמצאת בחקירה בתחנת המשטרה, הורחקה ממקום העבודה והוזמנה לשימוע לפני פיטורין. דרי מדגישה כי קודם לכן מעולם לא נתקלו בארגון במקרה כזה, שגורר אפס סובלנות כלפי העובדים מצדם. "אנו משקיעים שעות רבות בהדרכת הצוותים וברענון נהלים, ובשל האירוע החמור נבצע שוב רענון לצוותים. אנו מאמינים כי משטרת ישראל תחקור את האירוע עד תומו, ותבצע מלאכתה נאמנה".

תגיות:שנאהרשתות חברתיותילדיםסייעות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה