חדשות בארץ

הממשלה אישרה הקמת שכונה יהודית חדשה בחברון

שר הביטחון אביגדור ליברמן, שקידם את התוכנית להקמת "רובע חזקיהו", בירך על אישורה בממשלה: "עוד ציון דרך חשוב בפעילות הענפה שאנו מובילים לחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון"

מערת המכפלה בחברון (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)מערת המכפלה בחברון (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

"רובע חזקיהו" – כך תיקרא השכונה היהודית החדשה בחברון, שעל הקמתה הוחלט היום (ראשון) בישיבת הממשלה השבועית.

השכונה החדשה של היישוב היהודי בחברון תכלול 31 יחידות דיור, גני ילדים ושטחים ציבוריים. שרי הממשלה אישרו קיצוץ רוחבי ב- 13 משרדים בסך 21.6 מיליון שקלים מתוך תקציבי השנים 2018 ו- 2018, כדי לממן את הקמת השכונה. התקציב נועד לשם צמצומו של שטח הבסיס הצבאי הממוקם בסמוך למקום הקמתה המיועד של שכונה החדשה.

התוכנית להקמת "רובע חזקיהו" גובשה על ידי שר הביטחון אביגדור ליברמן, שכתב בחשבון הטוויטר שלו: "שכונה יהודית חדשה בחברון, לראשונה זה 20 שנה! במקום מחנה צבאי נקים שכונה חדשה. במקום מגורי חיילים נבנה 31 דירות, 2 גני ילדים ומעון". השר הוסיף והודה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשרי הממשלה על שנרתמו לאישור התוכנית: "זהו עוד ציון דרך חשוב בפעילות הענפה שאנו מובילים לחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון, במעשים".

יושב ראש הכנסת, יולי אדלשטיין, בירך אף הוא על אישור התוכנית, באמצעות חשבון הטוויטר שלו: "רק לפני חודש פתחנו את שנת הלימודים עם התושבים היקרים של חברון. בשנה הבאה נפתח את שנת הלימודים עם שני בתי ספר וגן ילדים נוספים שאישרה הממשלה היום. במקום ייבנו דירות חדשות עבור משפחות חדשות, והיישוב היהודי בעיר האבות יגדל ויתחזק עוד יותר".

תגיות:אביגדור ליברמןחברוןיולי אדלשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה