כתבות מגזין

לא ידענו איך ’לאכול’ את זה: מי עומד מאחורי השלט שהסעיר את הרשתות החברתיות?

ההדתה הוא אחד הנושאים היותר מדוברים בימים אלו, אך הודעה שהועברה בימים האחרונים ברשתות החברתיות - גרמה ללא מעט מבוכה בקרב הציבור החילוני

השלט שהסעיר את הרשת (צילום: מתוך הרשתות החברתיות)השלט שהסעיר את הרשת (צילום: מתוך הרשתות החברתיות)
אא

ההדתה הוא אחד הנושאים היותר מדוברים בימים אלו, אך הודעה שהועברה בימים האחרונים ברשתות החברתיות - גרמה ללא מעט מבוכה בקרב הציבור החילוני. 

בהודעה מוצג שלט שלכאורה הוצג בפני הורי ילדים באחד הגנים, שהתלוננו על הדתה. עדיין לא ברור האם אכן מדובר במקרה שהיה, אך עצם הדברים שנכתבו בשלט - יש בכוחם כדי לגרום לכולנו ל'חישוב מסלול מחדש'. "הורים יקרים שלום", פותח השלט ואומר. "בעקבות טענות של מספר הורים על הדתה בגן שלנו, הוחלט לאחר ישיבה משותפת לשנות מספר דברים בגן, עד להודעה חדשה".

לאחר מכן, מונה הצוות את הדברים שאותם החליט לשנות: "מהיום לא תיערך יותר קבלת שבת בגן. במקום זאת נבחר מדי שבוע את כוכב וכוכבת השבוע, ונערוך הפעלה בסגנון שעשועון ריאליטי בין הכוכבים".

מופתעים? חכו שתשמעו את ההמשך: "מעתה, נלמד את החגים בהיבט החילוני-אתאיסטי בלבד, ללא כל חשש להדתה. כמו כן, נשתדל ללמד חגים נוספים כמו חג ההודיה, עיד אל פיטר וחג האופניים".

ומה באשר למזוזה שהורים רבים ייחלו שתרד מפתח הדלת? "במקום המזוזה שתרד מהדלת, חשבנו על הפעלה מקסימה. הילדים יבחרו מדי חודש דמות שהשפיעה עליהם, ונתלה על הדלת תמונה שלה". חוק נוסף שיונהג בגן, אגב, אוסר על הגננות להשתמש בביטויים כמו 'בעזרת השם' ו'השם ישמור'. 

בשלב זה, ככל הנראה מדובר בפארודיה על כל המצקצקים בלשונם בשם ההדתה, למיניהם. 

תגיות:גן ילדיםהדתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה