חדשות בארץ

בדרך למינוי המפכ"ל החדש: ארדן יערוך סבב ראיונות עם המועמדים

השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, יתחיל היום בסבב ראיונות עם שלושת המועמדים להחליף את המפכ"ל המכהן רוני אלשיך, שיסיים את תפקידו בחודש דצמבר לאחר שלוש שנות כהונה

ארדן (צילום: Roy Alima/Flash90)ארדן (צילום: Roy Alima/Flash90)
אא

השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, יתחיל היום (רביעי) בסבב ראיונות עם שלושת המועמדים המתמודדים על תפקיד מפכ"ל המשטרה. שניים מבין המועמדים – מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, ומפקד מחוז תל אביב, ניצב דוד ביתן – יגיעו היום לפגישה עם ארדן. הריאיון עם המועמד השלישי, ניצב בדימוס משה צ'יקו אדרי, המכהן כיום כמנכ"ל המשרד לבטחון פנים, ייערך מחר.

כזכור, בחודש שעבר הודיע ארדן למפכ"ל הנוכחי, רב-ניצב רוני אלשיך, כי החליט שלא להאריך את כהונתו. בהודעה שפרסמה לשכתו של ארדן נמסר כי בפגישה שקיים עם אלשיך הוא הודה לו על שירותו. ארדן ציין כי בתקופת כהונתו של אלשיך המשטרה "התעצמה ועברה שינויים ותהליכים חשובים, ששיפרו את תפקודה ואת יכולותיה". במסיבת עיתונאים שכינס לאחר מכן, הודיע ארדן על שלושת מועמדיו לתפקיד מחליפו של אלשיך. המפכ"ל החדש ייכנס לתפקידו בחודש דצמבר.

בפגישותיהם האישיות עם השר ארדן, יציגו שלושת המועמדים בפניו את התוכניות שגיבשו לטיפול בסוגיות כבדות המשקל המוטלות לפתחה של המשטרה. בין היתר, הם יפרטו בפניו כיצד הם מתכוונים להתמודד עם הפשיעה המרובה במגזר הערבי ועם הקטל בכבישים. בהמשך צפוי ארדן לערוך פגישות נוספות עם המועמדים, או עם חלקם, לפני שיקבל את החלטתו הסופית ויביא אותה לאישור הממשלה.

תגיות:מפכ"ל המשטרהמשטרת ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה