חדשות בארץ

ארדן הודיע למפכ"ל המשטרה אלשיך: כהונתך לא תוארך

בעקבות החלטתו של השר לבטחון פנים, רוני אלשיך יסיים את תפקידו בתום שלוש שנות כהונה, במועד אותו קבעה הממשלה כאשר אישרה את מינויו למפכ"ל

אלשיך וארדן, תמונת ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)אלשיך וארדן, תמונת ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, הודיע היום (חמישי) למפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, כי החליט שלא להאריך את כהונתו. אי לכך, אלשיך יסיים את תפקידו בחודש דצמבר, לאחר שלוש שנים בתפקיד השוטר הראשון של מדינת ישראל, 

בהודעה שפרסמה לשכתו של ארדן נמסר כי בפגישה שקיים עם אלשיך הוא הודה לו על שירותו. ארדן ציין כי בתקופת כהונתו של אלשיך המשטרה "התעצמה ועברה שינויים ותהליכים חשובים, ששיפרו את תפקודה ואת יכולותיה".

מהמשטרה נמסר כי "רב-ניצב אלשיך הודה לשר על בחירתו למפכ"ל המשטרה לפני כשלוש שנים, ועל הזכות שנפלה בחלקו לפקד ולהוביל 31 אלף שוטרים ו- 33 אלף מתנדבים שאחראים על הביטחון האישי של אזרחי מדינת ישראל. המפכ"ל מאחל הצלחה למי שייבחר ויעמוד לרשותו לסייע ככל שיידרש לכך". אלשיך אמר כי ״משטרת ישראל עומדת בחזית ההגנה על דמותה, צלמה, ביטחונה ויושרתה של המדינה – משימות שהן צו מצפונה של משטרת ישראל. הן עמדו והועמדו למבחן, ואני משוכנע שמשטרת ישראל תמשיך לעמוד על המשמר על עצמאות המדינה, חוסנה החברתי ואיכות חיי תושביה".

אחר הצהריים כינס השר ארדן מסיבת עיתונאים, בה הודיע על שלושת מועמדיו לתפקיד המפכ"ל הבא של משטרת ישראל: מפקד מחוז ירושלים יורם הלוי, מפקד מחוז תל אביב דוד ביתן, וניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי המכהן כיום כמנכ"ל המשרד לבטחון פנים.

(עודכן: 19:09)

תגיות:גלעד ארדןמשטרת ישראלרוני אלשיך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה